تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 11:00
کد خبر : 107580

نظر ستارگان فوتبال درباره مالک توپ طلا/یک توپ همیشه برای مسی باشد

نظر ستارگان فوتبال درباره مالک توپ طلا/یک توپ همیشه برای مسی باشد

ستارگان دنیای فوتبال در مورد مراسم اهدای توپ طلا نظرات جالبی دارند؛ اکثر آنها معتقدند «لیونل مسی»، «هالند» و «امباپه» از بالاترین شانس برای دریافت این توپ برخوردار هستند.

به گزارش تیتر داغ؛ مراسم اهدای توپ طلا به بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ شامگاه دوشنبه برگزار خواهد شد. توپ طلا (به فرانسوی: Ballon d’Or) یک جایزهٔ فوتبالی سالیانه است که از سوی مجلهٔ فرانس فوتبال به بهترین فوتبالیست سال جهان اعطا می‌شود.

شبکه تلویزیونی «ت اف ۱» فرانسه در برنامه‌ای به این جایزه پرداخت. در ابتدای این برنامه «ونسان گارسیا» به سه معیار برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان اشاره کرد. او گفت معیار اول «قابلیت‌های فردی» بازیکنان، ویژگی دوم «موفقیت های تیمی» و ویژگی سوم «فیرپلی» است.

دیدیه دشان

«دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فرانسه با دفاع از بازیکن فرانسوی تیمش، «کیلیان امباپه» را لایق دریافت توپ طلا دانست.

ابراهیما کوناته

«ابراهیما کوناته» بازیکن فرانسوی تیم لیورپول هم «امباپه» را به دلیل بازی‌های درخشانش در جام جهانی و پاری سن ژرمن شایسته دریافت توپ طلا می‌داند.

لودویگ ژولی

«لودویگ ژولی» بازیکن سابق بارسلونا معتقد است این جایزه باید به «هالند» برسد.

کینگزلی کومان

«کینگزلی کومان» مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ با دفاع از «ارلینگ هالند» گفت: هالند فصل گذشته در منچسترسیتی بسیار با کیفیت و سطح بالا بود و همه جام‌ها را از آن خود کرد. او شایستگی این جایزه را دارد.

روبرت پیرس

«روبرت پیرس» ستاره سابق تیم ملی فرانسه و آرسنال هم ضمن تمجید از هالند گفت: به عقیده من هالند شایستگی این جایزه را دارد. مردم به من می‌گویند که کار او با توجه به بازیکنانی که در کنارش بازی می‌کنند راحت است. اما من موافق نیستم. او هر توپی را که دریافت می‌کند وارد دروازه می‌کند و این کار ساده‌ای نیست.

نظر ستارگان فوتبال درباره مالک توپ طلا/یک توپ همیشه برای مسی باشد

ادن هازارد

«ادن هازارد» مهاجم سابق رئال مادرید و چلسی در گفت‌وگو با شبکه «TF1» فرانسه مسی را بهترین گزینه برای این دریافت این جایزه دانست و گفت: این منطقی نیست اگر جایزه توپ طلا به مسی تعلق نگیرد مخصوصاً اینکه او جام جهانی را هم برده است. من فکر می‌کنم این جایزه باید برای او باشد. او در خصوص امباپه هم گفت: او بدون شک یکی از سه بازیکن برتر جهان است و اگر با بدشانسی در فینال جام جهانی شکست نمی‌خورد، باید این جایزه به او تعلق می‌گرفت.

اولیویه ژیرو

«اولیویه ژیرو» بازیکن فرانسوی تیم فوتبال آث میلان هم معتقد است مسی شایستگی دریافت این جایزه را دار، او گفته است: اغلب کسی که قهرمان جام جهانی می‌شود این جایزه را کسب می‌کند. مسی نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین داشت و توپ طلا به لیونل مسی تعلق خواهد گرفت.

پپ گواردیولا

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچستر سیتی هم نظر جالبی در خصوص این جایزه دارد. او در یک کنفرانس خبری گفته است: به عقیده من توپ طلا باید به دو بخش تقسیم شود. یکی همیشه برای مسی کنار گذاشته شود و یک هم برای دیگر بازیکنان. بدترین فصل برای مسی معادل بهترین فصل برای بازیکنان دیگر است.

نظر ستارگان فوتبال درباره مالک توپ طلا/یک توپ همیشه برای مسی باشد

 

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.