تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 12:23
کد خبر : 112325

زارع پور مطرح کرد؛

نقش بانوان در توفیقات و دستاوردهای وزارت ارتباطات پررنگ بوده است

نقش بانوان در توفیقات و دستاوردهای وزارت ارتباطات پررنگ بوده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در توفیقات و دستاوردهای وزارت ارتباطات در دو سال گذشته بانوان جایگاه و نقش پررنگی داشته‌اند.

به گزارش تیتر داغ؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته کرامت زن و مادر با مشاوران امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و جمعی از فعالان امور بانوان وزارت ارتباطات دیدار کرد.

زارع پور ضمن تقدیر از بانوان وزارت ارتباطات که نمایندگان آنها در این جلسه حضور داشتند، گفت: در بخش‌های گوناگون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه، بانوان نقش و جایگاه قابل توجه‌ای دارند و در موفقیت‌های کسب شده نقش محوری دارند.

زارع پور خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادی که نسبت به نقش بانوان داریم توجه ویژه‌ای به حوزه بانوان مخصوصاً بانوان متأهل و دارای فرزند داشته‌ایم چراکه کار بسیار سخت‌تری دارند و باید به مسائل خانه و خانواده نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که حضور بانوان در فضای کار و اجتماع و پیشرفت کشور، ضربه‌ای به بنیان خانواده وارد نکند و این موضوعی است که باید به شکل جدی دنبال شود و قانون جوانی جمعیت هم تلاشی در این راستا بود که تسهیلاتی را برای بانوان فراهم کند.

زارع پور تصریح کرد: باید ضمن فراهم کردن زمینه برای فعالیت بانوان در اجتماع کاری کنیم که به رسالت اصلی بانوان که گرم نگاه داشتن کانون خانواده است آسیبی وارد نشود و ما هم در وزارت ارتباطات تلاش می‌کنیم که این مسیر را دنبال کنیم.

در ابتدای این جلسه بانوان حاضر، بی واسطه و صریح به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند که وزیر ارتباطات برای برخی از آنها به طور مستقیم دستوراتی صادر کرد و برخی دیگر نیز مقرر شد از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع این وزارتخانه مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.