تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 10:16
کد خبر : 21404

نقش می‌جان برایم سراسر چالش بود/ از پخش سریال «کلبه‌ای در مه» می‌ترسیدم

نقش می‌جان برایم سراسر چالش بود/ از پخش سریال «کلبه‌ای در مه» می‌ترسیدم

رویا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در سریال «کلبه‌ای در مه» و جزئیات جالب این مجموعه در قسمت‌های آینده گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ رویا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال کلبه‌ای در مه گفت: دلیل انتخاب این نقش این بود که می‌جان با تمام ویژگی‌هایی که یک دختر روستایی، در شرایط سخت تصمیم‌های منطقی می‌گیرد، می‌جان به عنوان نماینده‌ی قشری از جامعه، در زمانی زندگی می‌کند که وقایع تاریخی در زندگی شخصی او تاثیر می‌گذارد، او، کاراکتر مناسبی بود تا بتوانم از زبان آن قشر و چالش هایش، حرف بزنم.

وی درباره تفاوت حضور در تلویزیون و سینما عنوان کرد: برای یک بازیگر هیچ تفاوتی بین پروژه‌ی سینمایی و تلویزیون وجود ندارد، بازیگر باید بهترین خود را ارائه دهد، اما تفاوت و یا بهتر بگویم ایراد در برخی از سریال‌ها این است که به دلیل ریتم سریع فیلمبرداری در برخی از آن‌ها ممکن است جزییات در بازیگری فراموش شود.

حسینی درباره ایده دادن برای نقش می‌جان توضیح داد: درگیر ایده و نظر درباره کاراکتر نشدم، مگر در لحظه و موقعیت خاص کاراکتر، چراکه شخصیت می‌جان به خوبی نوشته شده بود و تمام جزییات رفتاری این کاراکتر را می‌شناختم.

سریال

وی درخصوص چالش بازی در نقش می‌جان اظهار کرد: وقتی نقشی را به عنوان بازیگر انتخاب می‌کنید، در واقع از همان ابتدا درگیر یک چالش می‌شوید؛ جدا از ایفای نقش، باید درباره نقش تحقیق کرد، جهان بینی درست داشت و از لحاظ روانشناسی نقش را بررسی کرد. نقش می جان برایم سراسر چالش بود؛ چراکه تفاوت بین من و نقش به دلیل زمان زندگی او و چالش هایش در آن برهه بسیار زیاد بود.

حسینی درباره واکنش‌های مخاطبان بیان کرد: قبل از اینکه سریال پخش شود، می‌ترسیدم چراکه می‌جان یکی از کاراکتر‌های اصلی سریال است و در واقع قصه زندگی او روایت می‌شود، اما زمانی که سریال پخش شد واکنش‌های خوبی را از مخاطبان گرفتم و برخی از آن‌ها با می جان همذات پنداری کردند و این برای من برگه برنده است.

وی درباره عوامل این سریال توضیح داد: سریال کلبه‌ای در مه مانند بسیاری از پروژه ها، تجربه خوبی برای من بود چراکه چند ماه با افراد که دیدگاه‌های مختلف داشتند زندگی کردم و از آن‌ها چیز‌های زیادی یاد گرفتم.

وی افزود: برای هر پروژه‌ای که چندین ماه طول می‌کشد، ممکن است اتفاقات خاصی به وجود آید. ما درشرایط سخت کرونا با استرس کار کردیم. این یک اتفاق بزرگ بود وخداروشکر همه عوامل سلامت بودند و اتفاقی برایشان رخ نداد.

 

بازیگر فیلم عادت نمی‌کنیم درخصوص گویش گیلانی توضیح داد: مشکل خاصی با گویش نداشتم؛ چراکه خودم گویش گیلانی را بلد بودم، اگر در بیان دیالوگی مشکلی داشتم با مشاوره لهجه چک می‌کردم تا با لهجه‌ی دیگر بازیگران یک دست شود.

حسینی درباره جذابیت سریال در قسمت‌های بعدی عنوان کرد: قطعا قصه جذاب‌تر می‌شود، با ورود کاراکتر‌ها قصه‌های جدیدی شکل می‌گیرد، که مخاطب آن را دنبال خواهد کرد.

بازیگر روز‌های نارنجی در پایان خاطر نشان کرد: از این بابت خوشحالم که تهیه کنندگان و کارگردانان سینما و تلویزیون به سمت و سویی می‌روند که بازیگران جدید را معرفی کنند. این اتفاق خوبی برای آینده سینما و تلویزیون است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.