تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 7:22
کد خبر : 24957

نقش پشتیبانی مجلس در رشد کیفی تجهیزات پلیس

نقش پشتیبانی مجلس در رشد کیفی تجهیزات پلیس

کاشمر ـ فرمانده ناجا گفت: امیدواریم با کمک و مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد کیفی تجهیزات پلیس باشیم.

به گزارش تیتر داغ: سردار حسین اشتری در دیدار با حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم شهرستان کاشمر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همکاران ما با بهره‌گیری از امکانات موجود در شهرستان‌هایی مانند کوهسرخ، با روحیه جهادی و انقلابی و به پشتوانه همکاری و مشارکت مردم در تلاش هستند بهترین امنیت را برای شهروندان تأمین کنند.

وی افزود: باید از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به‌خاطر پشتیبانی از پلیس تشکر کنیم و امیدواریم با کمک و مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی از نظر تجهیزات و امکانات، روند رور به رشد و کیفیت مطلوب‌تری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هدف پلیس که بیشترین بخش برقراری و تأمین امنیت را در دست دارد، خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به مردم عزیز و ارتقای نظم و آرامش مردم است.

وی، بهره‌گیری از این تجهیزات و امکانات در کنار روحیه جهادی و ایثار کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس و همچنین مشارکت مردم را در پیشبرد مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی بسیار مؤثر دانست.

در این دیدار، حجت‌الاسلام نیک‌بین از کارکنان زحمتکش و پرتلاش ناجا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات پلیس مقتدر کشور عزیزمان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.