تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 7:34
کد خبر : 20326

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا برگزار می‌شود

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا برگزار می‌شود

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بخش‌های مختلف در راستای گردآوری و عرضه نوآوری با حضور سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها از فردا ( سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۱) از فردا (سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت) به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و شرکت­های دانش‌­بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعان در بیش از ۳۰۰ غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویداد‌های متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس شاهد پنل‌ها و سخنرانی‌های جذابی پیرامون کسب و کار‌های نوآوری با محور‌هایی همچون «تفکر خلاق و تفکر کارآفرین»، «رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم‌های ذهنی»، «ساخت یک اقتصاد موفق در کشور»، «محیط زیست و توسعه پایدار» و «چالش­های زیست بوم نوآوری» خواهد بود.

همچنین در ایستگاه آینده (Nextation)، متخصصان فناوری کشورمان در خصوص جدیدترین فناوری­‌های روز دنیا مانند «فناوری زنجیره بلوکی: بلاکچین»، «هوش مصنوعی»، «کلان داده: Big Data»، «پردازش ابری» و «فناوری‌های همگرا» به بحث و گفتگو خواهند نشست.

در اینوتکس ۲۰۲۱، چهار رویداد معرفی نیاز‌های فناوری صنایع (Reverse Pitch) نیز برگزار خواهد شد که طی آن صنایع فولاد، صنعت فناوری­‌های مالی (فین تک)، صنعت تجهیزات پزشکی و صنعت درودگری و مبلمان به تشریح نیاز‌های فناوری خود به فناوران و مخترعان و شرکت‌های دانش بنیان خواهند پرداخت.

در رقابت استارتاپی اینوتکس، ۱۲ استارتاپ از ۶ شهر مختلف پا به مرحله نهایی خواهند گذاشت و تلاش خواهند کرد با ارائه‌ای جذاب و دفاع از کسب و کار خود، نظر داوران را به خود جلب کنند و برنده جایزه تیم اول شوند. در کافه سرمایه نیز ده‌ها استارتاپ و سرمایه گذار، نزدیک به ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری را برگزار خواهند کرد.

پاویون زنان پیشگام، اینوتکس آکادمی، تجربه فناوری، زنگ تفریح اینوتکس، تور بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک، بخش مختص نوجوانان (اینوجوان)، نشست شرکت‌های دانش بنیان با فراکسیون دانشگاهیان مجلس، هاب رسانه، بخش مشاوره (منتورشیپ) و رونمایی از محصولات و خدمات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بخش‌های مختلف دیگر این رویداد هستند.

اینوتکس ۲۰۲۱، از روز سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت تا جمعه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.