تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 15:11
کد خبر : 12351

نگاه ویژه‌ای به حضور در لیگ کشتی دارم/ همیشه برای مبارزه آماده‌ام

نگاه ویژه‌ای به حضور در لیگ کشتی دارم/ همیشه برای مبارزه آماده‌ام

ارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: در حال حاظر نگاه ویژه ای به حضور در رقابتهای لیگ دارم چراکه این مسابقات، آغاز رسمی برنامه های ماست.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدعلی گرایی اظهار داشت: در طول مدتی که اردوهای تیم ملی کشتی تعطیل بود، با هر شکل سعی کردم تا تمریناتم را پیگیری کنم تا از شرایط آمادگی نسبی فاصله نگیرم. به همین دلیل فکر می‌کنم آغاز رقابتهای لیگ می‌تواند تأثیر زیادی بر روند آماده سازی کشتی گیران داشته باشد و دوباره موج حرکت و پویایی را در کشتی ایجاد کند.

وی در خصوص برنامه‌های آتی کشتی نیز تصریح کرد: آنچه از گوشه و کنار خبر می‌رسد، برگزاری رقابتهای جهانی با وجود اعلام اتحادیه جهانی کشتی همچنان در هاله‌ای از ابهام است و هنوز قطعیتی در برگزاری این مسابقات در اواخر آذر و اوایل دیماه وجود ندارد. اما به هر حال باید محتاط عمل کرد و تمرینات را به هر شکل ادامه داد تا در صورت برگزاری هر رویدادی طی ماههای آینده، آمادگی خودمان را حفظ کرده باشیم.

دارنده مدال برنز رقابتهای کشتی فرنگی جهان افزود: روند حضور من در عرصه کشتی طس سالهای گذشته به نحوی بوده که همواره در هر موقعیتی، آماده مبارزه و مصاف با رقبا هستم. البته این بدان معناست که با نوسان توان جسمانی هم از حضور در مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان استقبال می‌کنم و همواره آماده سرشاخ شدن با حریفان هستم.

گرایی در پایان گفت: من همچنان برای رسیدن به اهدافم برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم بزودی با روی روال افتادن تمرینات اردو و مسابقات لیگ، همه چیز مثل گذشته پیگیری شود. کشتی نیاز به پویایی و حرکت دارد و نباید طوری عمل کرد که همه چیز را تعطیل و در حالت تعلیق دانست. البته در شرایط کنونی باید بطور دقیق به پروتکل‌های بهداشتی هم عمل کنیم و به خوبی مراقب سلامتی خود و اطرافیان مان باشیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.