تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 8:10
کد خبر : 31509

نگاه ویژه به نوستالژی‌های سیما در دهه ۶۰ و ۷۰/ بازیگری جذاب است

نگاه ویژه به نوستالژی‌های سیما در دهه ۶۰ و ۷۰/ بازیگری جذاب است

مجری شبکه تماشا با اشاره به اجرای میان برنامه‌های این شبکه از ایجاد فضایی موضوعی درباره سریال‌ها سخن گفت.

اشکان تفنگ‌سازان یکی از مجریان شبکه تماشا که این روزها اجرای میان برنامه‌های این شبکه را برعهده دارد درباره شروع فعالیتش در تلویزیون  بیان کرد: شروع فعالیت اجرای من به شبکه تهران برمی‌گردد پس از مدتی اجرای برنامه «دوطرفه» شبکه سه را نیز برعهده داشتم و این روزها در شبکه تماشا اجرا می‌کنم.

وی درباره فضای شبکه تماشا و پرداختن به سریال‌های دهه‌های قبل عنوان کرد: شبکه تماشا نگاه نوستالژیک به قاب تلویزیون در دهه ۶۰ و ۷۰ دارد، و با این نگاه برای مخاطبان برنامه‌هایی را تدارک دیده است. ما هم در زمان بین پخش هر مجموعه درباره مسائل روز صحبت می‌کنیم و نقطه ارتباطی بین مجموعه و نگاه مخاطبان هستیم.

تفنگ سازان از تجربه بازی در سریال نیز سخن گفت و با اشاره به مجموعه رمضانی «مسافران شهر» یادآور شد: در چند قسمت از سریال «مسافران شهر» به کارگردانی احمد معظمی حضور داشتم یکی از اتفاقات مهم این سریال به تصویر کشیدن زندگی شهدا و خانواده آن‌ها بود که همچنان چشم انتظار عزیزان خود هستند. آقای معظمی از کارگردانان خوب کشورمان هستند که بستر ورود جوانان بااستعداد را به عرصه تصویر فراهم می‌کنند و از هنرجوهای بااستعداد خودشان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به حضورش در دوره‌های بازیگری تصریح کرد: من سال ۸۶ در کلاس‌های بازیگری استاد سمندیان حضور داشتم و بیش از ۱۵ سال در حوزه بازیگری تئاتر، فیلم کوتاه و کارگردانی فعالیت کرده‌ام و بعد از بازی در چند فیلم کوتاه اولین تجربه تصویری من امسال در ماه رمضان رقم خورد.

این مجری تلویزیون درباره سریال‌های مناسبتی ماه رمضانی و تاثیر آنها بیان کرد: در سال‌های اخیر مجموعه‌های خاطره‌انگیزی که در ذهن مردم ثبت شده، سریال‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان بوده که همیشه قصه‌های جذابی دارند و با سنت و فرهنگ ما عجین شدند.

تفنگ‌سازان درباره علاقمندی خودش نسبت به اجرا تا بازیگری بیان کرد: برای من بازیگری جذاب است چراکه بیش از ۱۵ سال در این حوزه فعالیت می‌کنم و البته اجرا هم جزئی از زندگی من شده است.

وی در پایان عنوان کرد: جوانان بااستعدادی را در پلاتوهای تئاتر می‌بینیم اما متاسفانه بستری برای دیده شدن آن‌ها فراهم نشده است. امیدوارم روزی برسد که مسیر مناسبی برای دیده شدن استعدادها فراهم شود و سینما و سریال‌ها از انحصاری بودن بیرون بیایند و افراد خلاق با تجربه در این عرصه ورود کنند. درخواست من از تهیه‌کنندگان و کارگردانان این است که در درجه اول استعداد و سواد را در نظر بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.