تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 12:54
کد خبر : 104740

در آستانه بازی در لیگ قهرمانان آسیا؛

نگرانی مورایس از مصدومیت‌های متوالی بازیکنان سپاهان

نگرانی مورایس از مصدومیت‌های متوالی بازیکنان سپاهان

سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان نگران وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات خود را در حالی برای بازی با نیروی هوایی عراق در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند که پیام نیازمند، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و رامین رضائیان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند.

از بین این بازیکنان نیز رضائیان به دلیل آسیب دیدگی در جریان بازی با بلغارستان نمی‌تواند تیم ملی ایران را برای بازی با آنگولا همراهی کند اما ترجیح داد به جای حضور در اردوی سپاهان کنار ملی‌پوشان دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

رضائیان تنها بازیکنی نیست که به دلیل آسیب دیدگی حضورش در دیدار با نیروی هوایی عراق نامشخص است. امید نورافکن هم به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی قطعا این دیدار را از دست خواهد داشت ضمن اینکه وضعیت آسیب دیدگی رضا شکاری و احسان پهلوان نیز نامشخص است.

کادر پزشکی سپاهان در تلاش است تا این دو بازیکن را برای دیدار نخست لیگ قهرمانان آسیا آماده کند تا نگرانی‌های ژوزه مورایس را کاهش دهد. مصدومان سپاهان در حالی انفرادی تمرین می‌کنند که مورایس نگران خستگی بازیکنان جوان تأثیرگذار دیگرش همچون محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی و محمد قربانی است، سه بازیکنی که همراه با تیم امید در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس در تاشکند حضور دارند. این بازیکنان قرار است ظهر چهارشنبه راهی اصفهان شوند تا در صورت آمادگی مقابل نیروی هوایی بازی کنند.

تیم فوتبال سپاهان در حالی با این شرایط مواجه است که یک هفته دیگر باید مقابل نیروی هوایی عراق بازی کند. دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۲۷ شهریورماه در کشور عراق برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.