تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 12:22
کد خبر : 116860

نیاز مخاطب به برنامه‌های سلامت‌محور/ تلاش اورژانس را روایت کردیم

نیاز مخاطب به برنامه‌های سلامت‌محور/ تلاش اورژانس را روایت کردیم

مجری برنامه «استودیو سلامت» با اشاره به نیاز مخاطب به برنامه های سلامت محور بیان کرد که استقبال از این برنامه ها نشانه نیازی است که در جامعه وجود دارد.

به گزارش تیتر داغ؛ فاطمه اربابیان مجری تلویزیون که این روزها در شبکه سلامت اجرا دارد درباره برنامه «استودیو سلامت» که با فضای پزشکی از ابتدای نوروز روی آنتن رفته است بیان کرد: برنامه «استودیو سلامت» هدف ارزشمندی دارد و تلاش می کند گوشه ای از زحمات نیروهای اورژانس را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: این برنامه در ایام نوروز به میان سفرها و دید و بازدیدها رفت و سعی کرد به مخاطبان نکات ایمنی و بهداشتی لازم را یادآوری کند تا مردم با به کارگیری این نکات از این ایام لذت ببرند و کمتر دچار بیماری و اتفاقات ناخوشایند شوند.

اربابیان درباره اینکه چقدر این برنامه ها در سبک زندگی مردم و تغییر عادت های سلامتی تاثیر دارند؟ اظهار کرد: من تا الان برنامه های مختلفی، اعم از برنامه های مختص جوانان، برنامه های صبحگاهی و پزشکی و سلامت محور داشته ام که هر کدام حال و هوای خود را داشته و مخاطب خاص خود را هم جذب کرده است. اتفاقاً بعد از حدود ۱۳ سال اجرا در این برنامه ها می‌توانم بگویم واکنش مردم به برنامه هایی با موضوعات سلامتی بسیار مثبت است و حتی خود مخاطب بیشتر پیگیر چنین برنامه هایی است.

وی در پایان درباره نیاز مردم به برنامه هایی در حوزه سلامت‌ اظهار کرد: استقبال مخاطب از این برنامه ها نشان دهنده نیازی است که در جامعه وجود دارد. از طرفی باعث می شود منِ مجری هم بتوانم بابت اجرای این برنامه ها حس رضایت داشته باشم و احساس کنم قدمی در راستای نیاز مخاطب برداشته ام.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.