تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 13:08
کد خبر : 102857

در بازدید از اردوهای ملی؛

هاشمی: دغدغه ووشوکاران رابرطرف می‌کنیم/باید کمبودها را جبران کنیم

هاشمی: دغدغه ووشوکاران رابرطرف می‌کنیم/باید کمبودها را جبران کنیم

کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ سرپرست وزارت ورزش و جوانان که چند روزی است این مسئولیت را برعهده گرفته است، صبح امروز جمعه به همراه محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و جمعی از مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی ووشو بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گزارشی از وضعیت این فدراسیون و شرایط تیم های ملی آقایان و بانوان را ارائه داد و سپس محسن محمدسیفی و شهربانو منصوریان دقایقی در مورد وضعیت این رشته صحبت کردند.

هاشمی: دغدغه ووشوکاران را طرف می‌کنیم/ باید کمبودها را جبران کنیم

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو همواره با مدال‌آوری و افتخارآفرینی دل مردم ایران را شاد کرده و اتکایی برای کاروان ایران بوده است.

وی خطاب به کیومرث هاشمی اظهار داشت: امیدوارم دولت هر چه سریع‌تر شما را به‌عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کند. حضور شما اتفاق خوبی بود و امیدوارم به برکت حضورتان اتفاقات خوبی بیفتد.

صدیقی تصریح کرد: جمعیت قابل توجهی را در اردو داریم. تعدادی در آکادمی ووشو، تعدادی در آکادمی ملی المپیک و برخی نیز در شهرستان‌ها در اردو هستند. با وجود محدودیت‌ها، اردوها را به خوبی و به بهترین شکل پیش بردیم.

ملی پوشان ووشو از نداشتن خوابگاه و وضعیت نامناسب امکانات برای این رشته گلایه کردند. منصوریان گفت به خاطر شرایط نامناسبی که داریم نمی توانیم روی تمرین تمرکز کنیم و ما را از خوابگاه هم بیرون کردند.

بازدید سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی ووشو

امیر اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو نیز گفت: ممنون هستیم که پس از سالها مسئولان یاد ووشو کردند. ما مشکلات زیادی داریم و شرایط مان مناسب نیست. فضای بزرگی نداریم اما می شود شرایط را بهتر کرد. ووشو سالها بود که فقط توسط اهالی خودش اداره می شد. امروز که تشریف آوردید باعث تعجب ما شد چون در این سالها کسی سراغی از ما نمی گرفت.

راضیه طهماسبی سرمربی ساندا نیز گفت: ووشو همیشه یکی از رشته های مدال آور در رویدادهای مهم بوده است. ورزشکاران ما با کمترین توقع تلاش کرده اند و بهترین نتایج را کسب کرده اند. امیدوارم نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشید چرا که این رشته پرمدال است.

کیومرث هاشمی در این بازدید گفت: اگر ما در جمع ورزشکاران حضور پیدا می کنیم وظیفه ماست. شان حضور ما به خاطر ورزشکاران است. باید دغدغه ها و مشکلات را بشناسد. اگر قصوری از جانب وزارت ورزش شده را ما باید جبران کنیم. درخواست هایی که اهالی ووشو داشتند جزو وظایف وزارت ورزش است. اگر هم اختلاف نظری وجود دارد اصلا نباید به ورزشکار و کادر فنی منتقل شود.

سرپرست وزارت ورزش ادامه داد: قطعا پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد تا رسیدگی بیشتری به وضعیت این رشته شود. این جزو وظایف ماست. مدیریت ووشو از زمان علی نژاد تاکنون که صدیقی هست موفق بوده است. ارزیابی ما از تیم مدیریتی مجموعه فدراسیون نشان می دهد که ووشو فدراسیون موفقی است.

وی ادامه داد: وقتی یک فدراسیون موفق هست باید حمایت و پشتیبانی از آن بیشتر باشد. در آستانه بازیهای آسیایی هانگژو باید حمایت کاملی از همه رشته ها صورت بگیرد. توقع ما این است که ملی پوشان تمرکز را روی تمرینات بگذارند و گوش به فرمان مربیان باشد.

سرپرست وزارت ورزش از حضور ووشوکاران فلسطینی در اردوی مشترک با ملی پوشان ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: به ورزشکاران فلسطینی خوش آمد می گویم و امیدوارم اینجا را خانه خودشان بدانند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.