تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 9:32
کد خبر : 30673

هدیه ۵۰۰هزار تومانی بنیاد مستضعفان به ایتام بهزیستی و کمیته امداد

هدیه ۵۰۰هزار تومانی بنیاد مستضعفان به ایتام بهزیستی و کمیته امداد

رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از مرکز پسرانه ایتام طلیعه کرامت در جنوب تهران و گفتگو با ایتام و مربیان این مرکز، با اعلام خبر واریز ۵۰۰ هزار تومان از سوی بنیاد مستضعفان به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور اظهار کرد: بنیاد مستضعفان طبق سنت چندسال اخیر، امسال نیز همزمان با ایام شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، هدیه‌ای نقدی را به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بر اساس آمار اعلامی کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد مستضعفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را برای بیش از ۱۷۴ هزار یتیم تحت پوشش این ۲ نهاد حمایتی تخصیص داد که طی دیروز و پریروز به حساب این عزیزان واریز شد.

به گفته وی بنیاد مستضعفان برای اهدای این حمایت نقدی به ایتام، بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان را تخصیص داده است.

فتاح در ادامه با تاکید بر حساسیت نظام اسلامی بر حمایت از ایتام نیازمند در سراسر ایران گفت: ما در تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای برای حمایت از ایتام تحت پوشش این نهادهای حمایتی برنامه داریم و تأمین جهیزیه و تأمین مسکن را برای این عزیزان عهده‌دار شده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: هم‌اکنون با توجه به اقدامات صورت گرفته در این حوزه، تعداد پشت‌نوبتی‌های جهیزیه برای دختران یتیم تحت پوشش کمیته امداد به صفر رسیده و احداث خانه برای تأمین مسکن این عزیزان نیز آغاز شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.