تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 10:38
کد خبر : 17621

هشدار؛ روند صعودی کرونا در ۷ استان کشور/خطر ورود به خیز چهارم کرونا در کمین است

هشدار؛ روند صعودی کرونا در ۷ استان کشور/خطر ورود به خیز چهارم کرونا در کمین است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: روند موارد بستری در استان خوزستان به شدت افزایشی و در ۶ استان روند صعودی ملایم بیماری را شاهد هستیم.

به گزارش تیتر داغ؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند موارد بستری در استان خوزستان به شدت افزایشی است و در استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس و سمنان شاهد ایجاد روند ملایم صعودی در موارد بستری روزانه هستیم.

وی افزود: افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در گروه‌های سنی جوان طی هفته‌های اخیر، لزوم همزیستی هوشمندانه تمام گروه‌های سنی با بیماری را بیش از گذشته حائز اهمیت می‌کند؛ چراکه افزایش ابتلای گروه‌های سنی پایین‌تر به کرونا، هشداری برای ابتلای افراد سالمند خانواده خواهد بود.

لاری ادامه داد: خطر ورود به خیز چهارم بیماری کرونا در کشور جدی است و همه ما باید برای جلوگیری از ایجاد آن دست به دست هم دهیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشورمان و قدرت سرایت بسیار بالای این ویروس موتاسیون یافته، هموطنان در تمام گروه‌های سنی، با پرهیز جدی‌تر از تردد غیرضروری، تشدید فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از برگزاری هر گونه دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی کمک کنند تا با همکاری یکدیگر مانع از ایجاد موج جدید بیماری در کشور باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.