تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 11:04
کد خبر : 101616

۲۵ سال پیش انجام شد؛

هشدار اسپیلبرگ به باندراس در «زورو»/ خطر جلوه‌های ویژه کامپیوتری

هشدار اسپیلبرگ به باندراس در «زورو»/ خطر جلوه‌های ویژه کامپیوتری

استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم «زورو» به آنتونیو باندراس هشدار داده بود که جلوه‌های ویژه کامپیوتری( CGI ) به زودی جایگزین فیلم‌سازی در عمل خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ آنتونیو باندراس به تازگی در مصاحبه‌ای که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخته شدن «نقاب زورو» انجام داده از هشداری که اسپیلبرگ به وی داده بود یاد کرد. این فیلم ماجراجویی به کارگردانی مارتین کمبل که توسط آمبلین اینترتینمنت به مدیریت استیون اسپیلبرگ ساخته شد در سال ۱۹۹۸ موفق شد تا فروشی ۲۵۰ میلیون دلاری را ثبت کند.

باندراس یادآوری می‌کند که در صحنه‌ای از فیلم اسپیلبرگ هم حضور داشت و با او در مورد آینده بازی واقعی در برابر بازی با استفاده از CGI صحبت کرد.

باندراس گفته است: یک بار وقتی داشتیم فیلمبرداری می‌کردیم استیون اسپیلبرگ به من گفت: این احتمالاً یکی از آخرین وسترن‌هایی است که مثل وسترن‌های قدیم، با صحنه‌های واقعی با اسب‌های واقعی و در مکانی واقعی فیلمبرداری شده است.

اسپیلبرگ گفت: همه چیز تغییر خواهد کرد. آنها تغییر خواهند کرد و به سرعت هم تغییر خواهند کرد و به همین دلیل تو باید به این فیلم افتخار کنی.

باندراس افزود: و حالا من واقعا به این فیلم افتخار می‌کنم، احتمالاً حتی بیشتر از زمانی که این بازی را انجام می‌دادم. نمی‌دانم زمانی که «زورو» را اجرا می‌کردم کاملاً می‌دانستم قرار است چقدر مخاطب داشته باشد یا نه. اما هم تاثیر گذاشت و هنوز پس از ۲۵ سال به یادآورده می‌شود. فیلم ماجراجویی بسیار زیبایی بود با عناصری که موجب شد حسابی بدرخشد. چیزی جز خاطرات خوب از آن ندارم.

باندراس و کاترین زتا جونز سال ۲۰۰۵ در دنباله «افسانه زورو» نقش‌های خود را تکرار کردند اما این فیلم در گیشه موفقیت کمتری کسب کرد. با این حال، باندراس گفت هنوز بحث ساخته شدن سومین فیلم زورو مطرح است. وی افزود: اگر اکنون فیلم دیگری ساخته شود من نقش مربی را بازی می‌کنم؛ نقشی که آنتونی هاپکینز در فیلم اول بازی کرد. من شخصیتی می‌شوم که مشعل را به زوروی جدید می‌سپارم.

منبع: ورایتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.