تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 12:01
کد خبر : 117363

واشنگتن پست منتشر کرد؛

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون وی درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله‌ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

این هشدار در حالی صادر شده است که منابع رسانه‌ای روز گذشته از حمله پهپادی به پایگاه «عین الاسد» نظامیان آمریکایی در غرب عراق خبر دادند. شب قبل‌تر هم پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» سوریه با ۴ موشک و پایگاه آنها در «خراب الجیر» سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفت.

منبع: الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.