تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 6:28
کد خبر : 99935

هفت برد اسنوکربازان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا

هفت برد اسنوکربازان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا

روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با ثبت هفت پیروزی برای نمایندگان ایران همراه بود.

به گزارش تیتر داغ؛ در چارچوب روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا این نتایج به دست آمد:

گروه A

تیم ایران دو (سیاوش مزینی، آرمین خداپرست و علی روشنی کیا) با نتیجه ۳ بر صفر از سد کویت عبور کرد اما در ادامه نتیجه را ۳ بر ۲ به بحرین واگذار کرد.

گروه B

تیم ایران یک (امیرسرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند) مقابل تیم هنگ کنگ با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد اما در ادامه تیم «هندوستان ۲» را ۳ بر یک شکست داد. علی قره گوزلو با ثبت «بریک ۱۱۳» در مقابل تیم هندوستان ۲ در صدر جدول بریک قرار گرفت.

رده سنی زیر ۲۱ سال

گروه A

عرشیا خازنی مقابل نمایندگان هند و عراق با نتیجه ۳ بر صفر و ۳ بر یک شکست خورد اما نماینده هنگ کنگ را ۳ بر یک شکست داد. یزدان مکرم نیز در مقابل جرجیس از عراق شکست خورد اما در ادامه کان از هنگ کنگ را شکست داد.

گروه B

علی الله گانی ۳ بر ۲ عرشیا طهرانی را شکست داد و طهرانی در بازی دوم نیز در مقابل احسان رمضان از پاکستان ۳ بر صفر شکست خورد. ادامه مسابقات این گروه فردا در اوج حساسیت ادامه پیدا می‌کند.

گروه C

شاهین سبزی در مقابل تیان وی چای (مالزی) به برتری ۳ بر یک دست یافت اما در ادامه به نمایندگان هند و هنگ کنگ نتیجه بازی را واگذار کرد. اما میلاد پورعلی دره چی (ایران) موفق شد کادیان (هند) را ۳ بر یک شکست دهد اما نتیجه بازی را به نماینده مالزی واگذار کرد.

گروه D

سید ارسلان باقری و تیرداد آزادی پور (ایران) به ترتیب در مقابل نمایندگان هنگ کنگ و هند با نتیجه ۳ بر ۲ و ۳ بر یک شکست خوردند. رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا ۲۷ خردادماه الی ۴ تیرماه برگزار می‌گردد.

منبع: روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.