تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 7:29
کد خبر : 27536

همایش بزرگ یاران حاج قاسم ۱۰ دی ماه برگزار می شود

همایش بزرگ یاران حاج قاسم ۱۰ دی ماه برگزار می شود

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: همایش بزرگ یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت و همرزمان سردار سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسن‌زاده رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در نشست خبری امروز (دوشنبه ۶ دی ماه) اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی تصمیم گرفته شد که به مدت ۱۰ روز از دهم تا بیستم دی ماه به عنوان ایام گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در نظر گرفته شود که برنامه های مختلفی در این مدت برگزار می کنیم.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: روز ۱۰ دی ماه همایش بزرگ یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت، فرماندهان و همرزمان شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همرزمان مدافع حرم این شهید بزرگوار در حسینیه پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.

سردار حسن زاده ادامه داد: این فرماندهان خاطرات خود از رشادت های حاج قاسم سلیمانی را در چهل سال گذشته بیان می کنند. ما در این همایش در خدمت یکی از فرماندهان امروز جبهه مقاومت و از همرزمان نزدیک شهید سلیمانی خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد: در روز ۱۱ دی ماه اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. در روز ۱۲ دی ماه دو مراسم محوری در تهران برگزار خواهد شد. یک مراسم بزرگداشت توسط اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود و یک کنگره ادبی مقاومت با عنوان مرد میدان با حضور شعرایی از داخل کشور و جبهه مقاومت و سایر کشورها در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: در روز ۱۳ دی ماه با حضور آحاد مردم، مراسم بزرگداشتی در مصلی تهران برگزار می شود. این مراسم که مهم ترین مراسم بزرگداشت سردار دل هاست از ساعت ۱۴ آغاز می شود و ما از مردم برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.