تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 8:00
کد خبر : 106633

کوروش جم

همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی در آئینه تصویر

همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی در آئینه تصویر
بازرگان: با در نظر داشتن شرایط اقتصادی کشور، اغلب افراد ترجیح می دهند تا به جای نگه داشتن پول، آن را تبدیل به سرمایه با ارزش تری کنند.

تیتر داغ: همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، عصر پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، شرکت کنندگان و اصحاب رسانه، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

علیرضا بازرگان، مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی

علیرضا بازرگان، مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، در این همایش گفت: برای یک سرمایه گذاری سودمند نکات مختلفی باید مد نظر قرار گیرد از جمله اینکه لزوما سرمایه گذاری در تهران نمی تواند سودآوری بالایی داشته باشد؛ چرا که با فکر اقتصادی و مشاوره با افراد خبره در این حوزه سرمایه گذاری در حاشیه پایتخت یا در استان ها با نگاه بلند مدت می تواند مفید فایده باشد.

صادق عابدزاده، مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی

صادق عابدزاده، مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، در این همایش گفت: نوسانات نرخ دلار رکود عجیبی را بر خرید و فروش بازار مسکن حاکم کرد اما رکورد در رشد اجاره بها را رقم زد به طوری که سرمایه گذاران تمایلی به خرید و فروش نداشتند و موج اجاره بها شدت گرفت که منجر به کمبود نقدینگی در دستان مردم شد.

گفتنی است، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی و شرکت کنندگان، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

 عکس: کوروش جم

تصاویر همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.