تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 18:09
کد خبر : 106583

فاطمه داداشی

همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی برگزار می شود

همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی برگزار می شود
تیتر داغ: همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان و صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تیتر داغ، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، عصر پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، شرکت کنندگان و اصحاب رسانه، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

توضیحات همایش

با در نظر داشتن شرایط اقتصادی کشور، اغلب افراد ترجیح می دهند تا به جای نگه داشتن پول، آن را تبدیل به سرمایه باارزش تری نمایند. مواردی از قبیل طلا، ارز، ماشین و ملک از جمله این موارد است. تمام این ها مواردی هستند که تحت تاثیر تورم به شدت تغییر می کنند؛ اما در این میان، خرید ملک و زمین یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری هایی است که افراد تمایل به انجام آن دارند.

گاهی سرمایه‌گذاران صرفا توان مالی خود را درنظر میگیرند و یا به موقعیت جغرافیایی ملک تاکید دارند در صورتیکه برای یک سرمایه گذاری سودمند نکات مختلفی باید مد نظر قرار گیرد.

گروه سرمایه سازان بازرگان افتخار داشت که دردو سال متوالی همایش های تخصصی سرمایه گذاری ملکی متعددی را با حضور سرمایه‌گذاران، مهندیسن مشاور و فعالین این حوزه برگزار نماید و این اقدام همواره در راستای تحقق شعار این گروه یعنی « آگاهی، اطمینان، سرمایه گذاری ملکی » بوده و امسال نیز بر پایه‌ی همین شعار ارزشمند، دومین رویداد تخصصی خود را برگزار خواهد کرد و میزبان  شما سروران عزیز خواهد بود.

حضور در این رویداد ارزشمند را به تمام افرادی که تمایل به موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری ملکی هستند را پیشنهاد می‌نماییم.

گفتنی است، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲و راس ساعت ۱۵، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی و شرکت کنندگان، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

خبرنگار: فاطمه داداشی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.