تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 14:59
کد خبر : 16097

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، نکاتی را پیرامون شرایط باشگاه تراکتور مطرح کرد.

به گزارش تیتر داغ؛  زنوزی، مالک باشگاه تراکتور گفت: با آمدن مدیران جدید به باشگاه تراکتور، روند حل مسائل اقتصادی به خوبی در حال طی شدن است.سیاح توضیحات لازم را در این خصوص خواهد داد. برنامه ریزی که داشتیم و اتفاقاتی که می‌خواستیم از نظر اقتصادی رخ بدهند، خیلی خوب هستند.

او ادامه داد: ان‌شاءالله با توجه به اموالی که در اختیار باشگاه گذاشته شده است؛ هواداران، تراکتور جدیدی خواهند دید. تراکتوری که از نظر اقتصادی پویا است و می‌تواند روی پای خودش بایستد. در حوزه باشگاه داری، ورزشی و این که تیم فوتبالش بتواند کمک‌های شایانی چه در حوزه خرید بازیکن و چه در حوزه‌های دیگر داشته باشد. من روند را عالی می‌بینم و در آینده‌ای نزدیک خبر‌های خوشی در این مورد خواهیم شنید.

زنوزی افزود: باشگاه‌های موفق در کار‌های اقتصادی ورود کرده‌اند و از این راه هزینه‌های باشگاه خودشان را درمی‌آورند و توجیه اقتصادی دارند. اگر بخواهیم در رقابت با باشگاه‌های مختلف، بزرگ بشویم و باشگاه قوی داشته باشیم، باید به این سمت برویم. هیچ باشگاهی بدون اقتصادی شدن نمی‌تواند روی پا باشد، این نوید را هم بدهم که هواداران هم می‌توانند از این حرکات اقتصادی، به درآمدزایی بپردازند.

او تصریح کرد: گسترش فولاد، فلسفه‌اش با تراکتور فرق می‌کند. گسترش فولاد، طرفدار آن چنانی نداشت. اتفاقات و کار‌هایی که می‌توانند در تراکتور جریان پیدا کنند، در یک باشگاه کم طرفدار امکان پذیر نیستند.

زنوزی گفت: در این ۳ سال، فراز و نشیب‌هایی از نظر مدیریت در باشگاه وجود داشت. شاید یک سری مشکلات در مدیریت خودم داشتم، اما قرار شد باشگاه را به ثبات در حوزه مدیریت برسانیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. سیاح باشگاه را به سمت اقتصادی شدن سوق می‌دهد. من نجات باشگاه تراکتور را در اقتصادی شدن می‌بینم. الان هزینه‌ها افزایش پیدا کرده و ما مجبوریم که به این سمت برویم. در دنیا هیچ باشگاهی بدون توجیه اقتصادی نمی‌تواند دوام بیاورد.

زنوزی در ادامه بیان کرد: سعی می‌کنم در حوزه مدیریت، صنعت، اقتصاد و ورزش احساسات را لحاظ نکنم. تراکتور باشگاه بزرگی است. شاید اگر در آن لحظه برخی تصمیمات را نگیریم، بعداً خودمان را نبخشیم. هواداران از یک سری مسائل در داخل باشگاه آگاه نیستند.

زنوزی درباره برکناری منصوریان گفت: در مورد مربی که کنار گذاشته شد، هواداران به من متذکر شده بودند. در ابتدای فصل حضور مربی خارجی ممنوع شد و مجبور شدیم یکی از گزینه‌های داخلی را انتخاب کنیم. با مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه دادن به این روند ما را به جایی نخواهد رساند. مجبور شدیم تغییراتی انجام بدهیم و به حرف هواداران برسیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم، اما آن‌ها هم باید فضا را در نظر بگیرند. در بازار داخلی، مربی زیادی وجود نداشت که بتوان او را انتخاب کرد.

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

زنوزی اضافه کرد: ما به خاطر دیدگاهمان، مجبور شدیم این گزینه را انتخاب کنیم. برخی مربیان دیدگاه‌های متفاوتی با ما داشتند. به هر حال الان مسعود شجاعی مربی موقت است و از مردمی هم که از او حمایت می کنند، ممنونم. همه ما می‌دانیم که شجاعی وابستگی به تیم‌های دیگر ندارد و فرزند تراکتور است و باید از او حمایت کنیم. من نظرات هواداران را هم می‌بینم که چقدر از مسعود شجاعی دلبری می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم شجاعی را راضی کنیم که این پست را قبول کند. او فعلاً رضایت کامل نداده است. از هواداران عزیز هم می‌خواهم که از مسعود شجاعی حمایت کنند.

زنوزی گفت: شجاعی بازیکن بزرگی است و ان‌شاءالله در آینده مربی بزرگی خواهد بود. بعد از این که او قبول کرد که سرمربی شود، باید با او قراردادی بلند مدت ببندیم و وی را همه جانبه حمایت کنیم و پای نتایج فوتبالی او بایستیم؛ چه نتیجه بگیرد و چه نگیرد. من حمایت‌هایی که از مسعود شجاعی در بازی گذشته انجام شده بود را نگاه می‌کردم. شعور هواداران ما خیلی بالا است و این که تراکتور فوتبال بازی کرده را تشخیص می‌دهند. در این ۳ سال، چنین بازی که در دیدار مقابل نفت آبادان انجام شد را ندیده بودم. با تمام احترامی که به بازیکنان و مربیان مختلف قائلم، اما باید قبول کنیم بازی که در آبادان انجام شد و ۲ بازی قبل از آن که مسعود شجاعی هدایت تیم را برعهده داشت، نمایش متفاوتی بود و هر بازی روند رو به ‌رشد داشته است که این موضوع موجب می‌شود آینده روشنی داشته باشیم. شجاعی سرمربی گری را به طور قطعی قبول نکرده است و امیدوارم این افتخار را به بنده داده و سرمربی تیم خودش بشود. امیدوارم که یک قرارداد طولانی مدت ببندیم. من روند رو به رشد را در ۳ بازی اخیر می‌بینم که تغییرات اساسی اتفاق افتاده است که خیلی‌ها این بازی‌ها را به نمایش تیمِ تونی اولیویرا تشبیه می کردند.

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

زنوزی اظهار کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی تیم با مسعود شجاعی حتی بهتر از تیم تونی اولیویرا بشوند. باید قبول کنیم که شجاعی و دستیارانش فرصت کمی داشتند و کار خاق‌العاده‌ای کردند. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. مسعود شجاعی شخصیت ممتازی دارد. شجاعی، دژاگه، حاج‌صفی و خانزاده بزرگان تیم هستند و شخصیت بزرگی دارند. شاید در برخی محافل بحث بازیکن سالاری مطرح شود، اما از زمانی که این بازیکنان به تبریز آمده اند، کلاس تراکتور هم روبه رشد بوده است.

او گفت: باید از مسعود تشکر کنیم. در این برهه، کمتر کسی خودش را فدا می‌کرد. ما از این جنبه که مسعود شجاعی با قبول این مسئولیت، خودش را به خطر انداخت و ریسک کرد، باید از او تقدیر کنیم. از طرف خودم از مسعود تقدیر می‌کنم. مربی را با احترام صدا کرده و گفتیم «از نوع عملکرد شما راضی نیستیم و در ۳ بازی آینده باید امتیازات کافی را به دست بیاورید» و او در دومین بازی نتیجه نگرفت و مسئولان باشگاه خواستار استعفای او شدند، اما وی با طعنه از اتاق مدیرعامل خارج شد. ما چند بار بیشتر با او صحبت نکردیم. او وظیفه داشت که به تلفن من جواب بدهد. شما انتظار دارید چه برخوردی با ایشان بشود؟

زنوزی توضیح داد: ساخت استادیوم در اولویت ما است و با شهردار تبریز هم صحبت کرده‌ایم. باید از نظر شهرسازی هم در منطقه مناسبی قرار بگیرد که دچار مشکل نشویم. فعلاً ۲ زمین معرفی کرده‌اند که شرایط لازم را نداشتند. می‌خواهیم به محض مشخص شدن زمین، سریعاً اقدام کنیم. بعد از ورود باشگاه به بورس، کار‌های این ورزشگاه هم شروع خواهد شد. به هر حال درمورد برنامه‌های زیرساختی و اقتصادی، سیاح توضیحات بیشتری ارائه خواهد داد.

مالک باشگاه تراکتور گفت: بازی مقابل صنعت نفت، به نظر من در لیگ بی بدیل بود. قبول دارم که یک سری نقاط ضعف داریم. من یک سری از مسائل نقل و انتقالات را به مسئولان وقت سپرده‌ام که این نقاط ضعف را به خوبی پوشش ندادند. در نیم فصل برنامه ریزی خواهیم کرد تا پوشش لازم نسبت به نقاط ضعفمان انجام شود.

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

زنوزی در ادامه تصریح کرد: ایمان سلیمی قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده است و ما منتظر حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هستیم. ما می‌توانیم قرارداد را منتشر کنیم، اما او بازیکن مودب و خیلی خوبی است. برخی افراد مشاوره خوبی به او ندادند و قطعاً کارش قانونی نبوده است. در قرارداد او، حق فسخ برای باشگاه خارجی قید شده بود. اگر با باشگاه خارجی قرارداد می‌بست، نمی‌توانستیم ادعایی بکنیم. او قبل از این که از تراکتور جدا شود، قراردادش را فسخ کرده و احتمال می‌دهم این رأی به نفع ما صادر شود. قبل از صدور رأی، نزد هواداران از ایمان سلیمی خواهش می‌کنم که بر قراردادش برگردد. اگر حکم صادر شود، ما هم نمی‌توانیم برای او کاری بکنیم.

مالک باشگاه تبریزی گفت: هفته آینده با مسئولان باشگاه بشیکتاش جلسه خواهم داشت. ما در مسائل اقتصادی و ورزشی با هم همکاری می‌کنیم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد. وکیل ما با وکیل باشگاه پاری سن ژرمن در قطر مکاتباتی داشته است که نباید این‌ها رسانه‌ای می‌شدند. فکر می‌کنم در آینده اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و ان‌شاءالله اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، برای اولین بار است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما می‌توانیم بازیکنان خوبی را برای لیگ فرانسه ترانسفر کنیم. درمورد تراپ، سیاح بهتر می‌تواند پاسخگو باشد.

هواداران منتظر تراکتور جدیدی باشند/ مسعود شجاعی فداکاری کرد

زنوزی خاطرنشان کرد: در داخل ایران، مربی که جایگزین مسعود شجاعی شود، نداریم. ما باید دنبال راضی کردن مسعود برای قبول این مسئولیت سنگین باشیم. از هواداران هم می‌خواهم که با حمایت هایشان به او دلگرمی بدهند. من و مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنیم که با مسعود شجاعی قرارداد بلندمدت ببندیم و خیال هواداران را راحت کنیم. من فوتبال مسعود شجاعی را تمام شده نمی‌دانم و او می‌تواند چند سال دیگر در سطح ممتاز بازی کند. او فوتبال خاصی را ارائه می‌دهد. مسعود شجاعی جزء چند بازیکن بزرگ ایران است که در دنیا مطرح شده و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته است. از مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تشکر می‌کنم. این‌ها بازیکنان بزرگی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.