تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 11:19
کد خبر : 2670

هوای تهران تا فردا ناسالم است

هوای تهران تا فردا ناسالم است

هوای تهران همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود این روند تا فردا نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ هوای تهران با شاخص ۱۱۲ برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد بنابراین بهتر است افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی‌، سالمندان و کودکان، فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

در حال حاضر دمای هوا ۶ درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود روز آینده کمینه دما سه درجه و بیشنه دما ۸ درجه باشد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در طی روز با تداوم وضعیت جوی، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده فراهم نخواهد شد و انتظار می‌رود در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند بنابراین هم‌زمان با اوج ترافیک شبانگاهی و انباشت آلاینده‌ها در طی روز، غلظت ذرات معلق افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

این شرایط جوی تا صبح روز چهارشنبه ۶ آذر ادامه خواهد داشت و با آغاز تردد خودروها، تجمع ذرات معلق مانند روز گذشته، برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را به دنبال خواهد داشت همچنین با استقرار توده هوای پایدار در طی روز شرایط برای بهبود کیفیت هوا فراهم نخواهم شد و برای اواخر وقت چهارشنبه نیز به دلیل افزایش حجم ترافیک دربیشتر مناطق شهر تهران برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.