تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 11:12
کد خبر : 109631

هیات تجمع علمای مسلمین لبنان با وزیر خارجه کشورمان دیدار کردند

هیات تجمع علمای مسلمین لبنان با وزیر خارجه کشورمان دیدار کردند

«شیخ حسان عبدالله» رئیس هیأت‌مدیره و شیخ «غازی حنینه» رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار هیأت تجمع علمای مسلمین لبنان با اشاره به عملکرد مؤثر تجمع علمای مسلمین لبنان در بیش از چهار دهه گذشته برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان امت اسلامی اظهار کرد: طوفان‌الاقصی، مساله فلسطین را بار دیگر به مساله اول جهان اسلام و دنیا تبدیل کرد.

وی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آشکار و همه‌جانبه رژیم آمریکا از این جنایت، اتخاذ گام‌های عملی برای اعمال فشار بر صهیونیست‌ها جهت توقف جنایات را مهم و ضروری خواند.

«شیخ حسان عبدالله» رئیس هیأت‌مدیره و شیخ «غازی حنینه» رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان نیز در این دیدار به تشریح اهداف و فعالیت‌های این نهاد طی سال‌های متمادی گذشته در لبنان و منطقه در حوزه وحدت اسلامی و حمایت از مقاومت به ویژه حمایت از مساله فلسطین، پرداختند.

هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان از نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت جهان اسلام و پشتیبانی از امت اسلامی و در رأس آن‌ها حمایت از مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغال، تجاوز و کشتار قدردانی و خاطر نشان کردند که مساله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام به شمار می‌رود.

مسؤولان تجمع علمای مسلمین لبنان، عملیات طوفان‌الاقصی را شکست قطعی دشمن صهیونیستی دانسته و تجارب ملت‌های لبنان و فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی در دهه‌های گذشته و پیروزی‌های بزرگ مقاومت را الگوی موفقی پیش روی ملت‌های منطقه دانستند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.