تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 11:34
کد خبر : 4614

هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح بودجه را ندارد

هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح  بودجه را ندارد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

به گزارش تیتر داغ؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

در ابلاغیه جهانگیری تاکید شده است که نمایندگان دولت حتی حق موافقت با پیشنهادهای نمایندگان مجلس درباره بندهای لایحه بودجه را نیز ندارند.

بر این اساس، سازمان برنامه و بودجه هرگونه مغایرت رفتار دولتی‌ها با این ابلاغیه را گزارش خواهد کرد.

تصویر ابلاغیه جهانگیری اینجا قابل مشاهده است:

همزمان بسیاری از کارشناسان لایحه بودجه را غیر واقعی می‌دانند. مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران هم امروز درباره لایحه بودجه ۹۹ گفت: «اگر لایحه بودجه ۹۹ اجرایی شود قطعا ما در سال ۹۹ مجددا یک جهش ناگهانی در مورد نرخ ارز خواهیم داشت و اتفاقی که در سال ۹۷ افتاد در سال ۹۹ هم تکرار می‌شود؛ لذا از مجلس می‌خواهیم به راهکار اساسی برای حل این مشکل بپردازد و به جای اینکه بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تراز کند، بهتر است بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جراحی کند.»

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.