تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 8:12
کد خبر : 5393

واکنش سخنگوی دولت به دیدار جمعی از اعضای گروه تروریستی

واکنش سخنگوی دولت به دیدار جمعی از اعضای گروه تروریستی

سخنگوی دولت با غیرمترقبه و ناامید کننده خواندن دیدار اخیر جمعی از اعضای گروه تروریستی الاحوازیه با رئیس پارلمان کویت تاکید کرد: دولت کویت قول داده است، این موضوع را از راه های قانونی پیگیری کند.

به گزارش تیتر داغ ؛ علی ربیعی در گفت‌وگو یی ، در واکنش به دیدار اخیر جمعی از اعضای گروه تروریستی و جدایی طلب الاحوازیه با رئیس پارلمان کویت و اعطای  نشان افتخار به یکی از آنها تصریح کرد: این خبر برای ما هم غیرمترقبه و ناامید کننده بود. ما روابط خوبی با کویت داریم و انتظار نداشتیم که چنین اخباری از کویت به گوش برسد. البته پیگیری های ضروری صورت گرفت و بعد از احضار کاردار کویت به وزارت امور خارجه و متعاقباً دیدار سفیر کشورمان در کویت با قائم مقام وزارت امور خارجه آن کشور، به ما اطلاع دادند که دولت کویت از این ماجرا باخبر نبوده و این دیدار بر اساس تصمیم شخصی رئیس پارلمان کویت صورت گرفته است. البته این توضیح قانع کننده نیست ولی امیدواریم همانطور که دولت کویت قول داده است، این موضوع را از راه های قانونی پیگیری کند.
وی افزود: ما امیدواریم که دولت کویت حسن نیت خود را در عمل نیز ثابت کند و اطمینان پیدا کند که هرگز چنین اتفاقاتی که به سرعت می تواند تاثیر منفی بر روابط دوستانه ما بگذارد، در آینده تکرار نخواهد شد. ما با جدیت، پیگیری های دولت کویت تا بازسازی کامل اعتمادی که پایه ی مناسبات دوستانه و حسن همجواری است، زیر نظر خواهیم گرفت.

 

منبع : ایسنا 

 

انتهای پیام /

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.