تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 7:45
کد خبر : 17519

واکنش پلیس به فیلم‌ منتشره درباره جریمه شدن راننده ای به خاطر نداشتن زنجیرچرخ

واکنش پلیس به فیلم‌ منتشره درباره جریمه شدن راننده ای به خاطر نداشتن زنجیرچرخ

اخیرا فیلمی مبنی بر جریمه یک خودرو به دلیل نداشتن زنجیرچرخ در هوای آفتابی در فضای مجازی منتشر شد که پلیس به آن واکنش نشان داد.

به گزارش تیتر داغ؛ اخیرا در شبکه‌های اجتماعی کلیپی منتشر شده که راننده در آن مدعی است، به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در هوای آفتابی در فصل زمستان جریمه شدم.

در همین راستا سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنده باید بگویم که در جدول جرایم رانندگی، نداشتن وسایل ایمنی سالم و متناسب با فصل از قبیل زنجیرچرخ، لاستیک یخ شکن، برف پاک‌کن و بخاری به عنوان تخلف درنظر گرفته شده و به پلیس هم ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این موضوع اصلا جدید نیست و چندین سال اجرا شده است، بنابراین اگر همکاران ما در فصل زمستان به دلیل نبود تجهیزات ایمنی همچون زنجیرچرخ، خودرویی را اعمال قانون می‌کنند کار غیرقانونی انجام نداده اند هرچند به ظاهر ممکن است تصور شود که زنجیرچرخ فقط در برف لازم است که کاملا هم درست است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود:، اما من این نکته را عرض کنم که در همین نزدیکی تهران ما جایی داریم به نام گردنه نلوندان در اتوبان قم که ۶ کیلومتر سربالایی دارد اگر کوچکترین برفی ببارد، تمام خودرو‌ها در سربالایی می‌مانند مگر اینکه زنجیر چرخ داشته باشند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: از تمام هموطنان خواهشمندم که حتما تجهیزات ایمنی را همراه خود در فصل زمستان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.