تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 5:09
کد خبر : 12881

ودیعه مسکن در اولویت وام درخواستی نیازمندان از کمیته امداد

ودیعه مسکن در اولویت وام درخواستی نیازمندان از کمیته امداد

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، از افزایش ۱۰۰ درصدی مراجعه نیازمندان و اقشار آسیب پذیر برای دریافت وام ودیعه مسکن در ۶ ماهه اول سال ۹۹ به کمیته امداد خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ علی عاشوری،  در خصوص تأثیر کرونا در افزایش مراجعات نیازمندان برای دریافت وام، گفت: قطعاً کرونا امسال تأثیر زیادی بر روی افزایش تعداد مراجعان ما داشته است به طوری که بخش اعظمی از افرادی که تاکنون به ما مراجعه کرده‌اند مشکل ودیعه مسکن داشتند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال موضوع ودیعه مسکن رشد غیرمتعارفی داشته به همین دلیل تقاضای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان ما که از اقشار آسیب پذیر و غیر مددجو بودند بیشتر مربوط به تقاضای دریافت وام ودیعه مسکن بود.

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، همچنین در خصوص نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری، گفت: تعداد مراجعات مددجویان تحت حمایت ما برای دریافت وام مربوط به بخش مسکن می‌شد و در مجموع امسال ودیعه مسکن نسبت به سایر سرفصل‌ها پررنگ‌تر است.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد مراجعه کنندگان طی ۶ ماهه اول سال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال، علاوه بر اعتبارات جاری بخش مسکن، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت ویژه برای تأمین ودیعه مسکن و پرداخت وام مسکن مددجویان و نیازمندان اختصاص یافته است. بنابراین سعی کردیم تمام افرادی که به ما مراجعه می‌کنند را به نوعی پوشش دهیم.

عاشوری افزود: بخشی از این کمک‌ها از طریق منابع صندوق امداد ولایت و بخشی هم از طریق هم افزایی با بانک‌های دیگر انجام شده است به طوری که تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های قرض‌الحسنه کشور منعقد کردیم تا آنها ضمانت مددجویان و نیازمند مراجعه کننده را راحت‌تر بگیرند.

وی گفت: از خیرین تقاضا دارم به خاطر اینکه واقعاً ثواب قرض‌الحسنه مشمول آنها شود در قالب سپرده‌گذاری به ما کمک کنند و ما آمادگی داریم به جامعه هدفی که خود این خیرین و سپرده گذاران به ما معرفی می‌کنند تسهیلات ارائه دهیم و همچنین به اقشار آسیب پذیر نیازمند مراجعه کننده نیز وام و تسهیلات پرداخت کنیم.

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت وام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت رشد قابل توجهی داشته‌اند تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط ارائه و پرداخت وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و همچنین کارمزد وام‌ها خیلی پایین است به همین دلیل مردم رغبت بیشتری دارند تا نسبت به بانک‌های دیگر برای دریافت وام به ما مراجعه کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.