تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 4:39
کد خبر : 34556

وردپرس چیست؟ شرکت های معروف که از وردپرس استفاده میکنند؟

وردپرس چیست؟ شرکت های معروف که از وردپرس استفاده میکنند؟

وردپرس بهترین راه و البته ساده ترین را برای ایجاد وبسایت است. بیش از ۴۰ درصد وبسایت های دنیا از وردپرس ساخته شده اند. البته این امار در ایران خیلی بیشتر از این حرف هاست و بیش از ۸۰ درصد سایت های ایران از وردپرس ساخته شده اند.   در سطح کمی فنی تر، وردپرس

وردپرس بهترین راه و البته ساده ترین را برای ایجاد وبسایت است. بیش از ۴۰ درصد وبسایت های دنیا از وردپرس ساخته شده اند. البته این امار در ایران خیلی بیشتر از این حرف هاست و بیش از ۸۰ درصد سایت های ایران از وردپرس ساخته شده اند.

 

در سطح کمی فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که تحت مجوز GPLv2 است، یعنی هر کسی در هر جای دنیا باشد میتواند به صورت رایگان به وردپرس دسترسی داشته باشد.

وردپرس یا در کل سیستم های مدیریت محتوا  ابزارهایی هستند که مدیریت محتوای شما رو بدون دانش کد نویسی انجام میدهند. یعنی نیازی نست که شما در مورد برنامه نویسی اطلاعاتی داشته باشید فقط کافی است که به صورت اصولی در مورد خود سیستم های مدیریت محتوا اطلاعات داشته باشید.

 

همین ابتدای مطلب به این نتیچه می رسیم که وردپرس ساخت و طراحی سایت را برای همه افراد در هر رده سنی آسان کرده است فقط کافی است که کار با وردپرس را به صورت اصولی دنبال کنید.

 

 با وردپرس چه سایت هایی را میتوانید بسازید؟

وردپرس ابتدا برای ایجاد وبلاگ طراحی و کد نویسی شده بود اما به مرور زمان و با توجه به محبوبیت وردپرس در بین مردم تیم توسعه دهنده وردپرس تغیرات اساسی در کد نویسی هسته اصلی وردپرس ایجاد کرد و به کمک سایر برنامه نویسان در سراسر دنیا وردپرس  تقریبا توانایی ساخت و طراحی هر نوع وبسایتی را دارد.

امروزه با وردپرس علاوه بر سایت های شرکتی و سایت های وبلاگی سایت های فروشگاهی نیز طراحی می شود. اکثر وبسایت های فروشگاهی ایران نیز با وردپرس طراحی شده اند.

این وبسایت ها را میتوانید با وردپرس طراحی کنید:

  • وب سایت های تجاری
  • فروشگاه های تجارت الکترونیک
  • وبلاگ ها
  • نمونه کارها
  • سوابق کاری و تحصیلی
  • انجمن ها
  • شبکه های اجتماعی
  • سایت های عضویت
  • … تقریباً هر چیز دیگری که بتوانید رویاپردازی کنید.

 

چه کسانی از وردپرس استفاده می کنند؟

مایکروسافت:

شرکت مایکروسافت  برای تقویت وبلاگ خود از وردپرس استفاده میکند.

دیجی کالا:

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ایران نیز برای بخش مجله خود از وردپرس استفاده میکند.

رضا صادقی:

رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان نیز از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده میکند. در سایت خود اقدام به فروش بلیط و معرفی کنسرت های و کار های خود میکند.

وبسایت نقره ای:

وبسایت نقره ای یکی مرجع آموزش وردپرس و سئو در ایران است که جامع ترین آموزش وردپرس ایران را ارائه داده است و برای فروش دوره های آموزشی خود و آموزش های رایگان خود از سیستم مدیرت محتوای وردپرس استفاده می کنند.

بی بی سی آمریکا:

حتما اسم BBC  به گوشتان خورده است این خبر گزاری معروف نیز برای سایت خود از وردپرس استفاده میکند.

پلی استشن:

پلی استیشن فقط برای بچه هایی نیست که عاشق بازی های ویدیویی هستند. در واقع، وب‌سایت مبتنی بر وردپرس پلی‌استیشن اطلاعات زیادی برای بزرگسالانی دارد که عاشق ارتباط با فرزند درونی خود هستند. در مورد قیمت‌های بازی در سراسر جهان، اخبار پرطرفدار صنعت بازی، و فناوری پیشرفته که می‌خواهید در وبلاگ پلی‌استیشن به آن دست پیدا کنید، اطلاعاتی کسب کنید.

شرکت دیزنی :

شرکت دیزنی که یکی از معروف ترین شرکت های جهان در زمینه ساخت انیمیشن است نیز برای ساخت سایت خود از وردپرس استفاده میکند.

بسیاری از شرکت ها و فروشگاهای معروف  و افراد سرشناس در سراسر دنیا از وردپرس برای ایجاد وبسایت خود کمک گرفته اند و نتیجه مطلوبی دریافت کرده اند.

منبع: وبسایت نقره ای

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.