تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 11:59
کد خبر : 106419

در ادامه حمایت‌ها از تل‌آویو؛

وزیر خارجه آمریکا وارد اراضی اشغالی شد

وزیر خارجه آمریکا وارد اراضی اشغالی شد

وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی شد.

به گزارش تیتر داغ؛ «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا دقایقی قبل برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا بعد از پایان سفر چند ساعته خود به اراضی اشغالی، به مصر می‌رود. وی همچنین قرار است با پادشاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اردن دیدار کند.

پیش از این روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده بود که در بحبوحه جنگ بین تل آویو و حماس، آنتونی بلینکن به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد، تصمیم دارد به اراضی اشغالی سفر کند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده که «آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، به اسرائیل سفر خواهد کرد تا با شرکای اسرائیلی خود به طور مستقیم در مورد وضعیت میدانی تعامل داشته باشد».

وزیر خارجه آمریکا در حالی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر می‌کند که رژیم صهیونیستی پس از عملیات بزرگ و انتقام‌جویانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین، به شکلی بی‌رحمانه و وحشیانه‌ای در حال بمباران شدید شهرهای نوار غزه و کشتار مردم فلسطین است.

رئیس‌جمهور و مقامات ارشد آمریکا در روزهای اخیر بارها حمایت خود را از جنایات ارتش صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند.

صبح روز شنبه نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

منبع: الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.