تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 5:55
کد خبر : 94445

وزیر خارجه سعودی: باید با دولت سوریه گفتگو کرد

وزیر خارجه سعودی: باید با دولت سوریه گفتگو کرد

«فیصل بن فرحان» در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که رسیدگی به بحران پناهجویان و فاجعه زلزله در سوریه باید از طریق گفتگو با دمشق صورت گیرد.

به گزارش تیتر داغ؛ «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی با اشاره به اتفاق نظر کشورهای عربی درباره اینکه اوضاع در سوریه دیگر نمی‌تواند به شیوه کنونی ادامه داشته باشد، از اظهار نظر درباره اخبار منتشر شده در خصوص سفر احتمالی خود به سوریه خودداری کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سعودی که در نشست امنیتی مونیخ سخنرانی می‌کرد، در ادامه افزود: ما باید در راهکار مقابله با بحران سوریه و بازگرداندن پناهندگان به این کشور تجدید نظر کنیم، به ویژه که به علت زلزله ویرانگر در سوریه مشکلات بسیاری به وجود آمده است.

بن فرحان تصریح کرد: رسیدگی به بحران پناهجویان و فاجعه زلزله در سوریه باید از طریق گفتگو با دمشق صورت گیرد.

این اظهارات وزیر خارجه سعودی در حالی است که چند روز پیش یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که فیصل بن فرحان قصد دارد در روزهای آینده به دمشق پایتخت سوریه سفر کند.

گفتنی است که عربستان سعودی پس از زلزله فاجعه باری که سوریه را لرزاند و خسارات مادی و جانی زیادی را در چندین استان این کشور بر جای گذاشت، در عملیات کمک رسانی به سوریه شرکت می‌کند.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.