تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 7:40
کد خبر : 21158

وظیفه شورای نگهبان پاسداری و صیانت از آرای مردم است

وظیفه شورای نگهبان پاسداری و صیانت از آرای مردم است

در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، سخنگوی شورای نگهبان به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد.

به گزارش تیتر داغ؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان،  در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در نشست خبری خود با رسانه های داخلی و خارجی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: آنچه وظیفه شورای نگهبان است، پاسداری و صیانت از آرای مردم است، شورای نگهبان تمام تلاش خود را بکار گرفته تا حق الناس پاسداری و صیانت شود.

وی افزود: ما علاوه بر وظیفه سلامت انتخابات، وظیفه سلامت مردم را هم مدنظر قرار داده و تمهیداتی برای سلامت مردم در روز انتخابات اندیشیده شده است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دغدغه‌هایی که دیروز از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، بسیار مهم است و شورای نگهبان این مسائل را مدنظر دارد.

وی ادامه داد: ناظران شورای نگهبان به صورت ۲۴ ساعته بر چاپ و توزیع تعرفه‌ها نظارت داشته است، حدود ۱۰ درصد بر تعداد تعرفه ها افزوده شده تا نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.

کدخدایی تصریح کرد: از طرف شورای نگهبان مشکلی در تعرفه‌ها اعم از کمبود و یا توزیع وجود نخواهد داشت و ناظران شورای نگهبان به دقت نظارت خواهند داشت، در هر شعبه یک ناظر از طرف وزارت بهداشت برای نظارت بر فرآیند رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.