تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 12:10
کد خبر : 109205

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع ۱۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۷ نفر جان باختند

وقوع ۱۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۷ نفر جان باختند
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۴ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حوادث هفت نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران هلال احمر استان سمنان به ۱۴ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کردند، ابراز داشت: از این تعداد چهار مورد انحراف خودرو از جاده، پنج مورد واژگونی و پنج مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی این حوادث رانندگی هفت نفر جان باختند، افزود: واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۴۷ محور سمنان به دامغان چهار کشته، تصادف کامیون با پژو پارس دو کشته و انحراف از جاده پژو ۲۰۶ و برخورد آن با گاردریل کیلومتر ۱۰ محور گرمسار به قم یک کشته بر جای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در تصادفات دو خودرو با یکدیگر بیشترین مصدومان ثبت شدند، ابراز داشت: تصادف نیسان با پراید کیلومتر ۴۶ محور شهمیرزاد به فولاد محله و تصادف پژو پارس با زانتیا کیلومتر ۲۴ محور شریف آباد به ایوانکی هر کدام با پنج مصدوم بیشترین تعداد مجروحان تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است.

باغبان ضمن بیان اینکه این حوادث منتهی به مصدومیت ۴۴ نفر شده است، تصریح کرد: مجروحان حوادث رانندگی پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: بیشترین سوانح رانندگی طی هفته گذشته در محورهای شهمیرزاد_فولاد محله، ایوانکی_شریف آباد، سمنان_دامغان و بالعکس و آرادان_سرخه ثبت شدند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.