تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 14:32
کد خبر : 102977

ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی

ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی

  مهاجرت کاری یکی از اقداماتی است که برای افراد مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت. زمانی که سخن از این کار به میان میاید، عده زیادی می‌اندیشند که برای انجام آن باید تحصیلات آکادمیک داشته باشند و متخصصان مشاغل فنی نمی‌توانند از آن به منظور رسیدن به زندگی‌ای ایده آل استفاده نمایند. در

 

مهاجرت کاری یکی از اقداماتی است که برای افراد مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت. زمانی که سخن از این کار به میان میاید، عده زیادی می‌اندیشند که برای انجام آن باید تحصیلات آکادمیک داشته باشند و متخصصان مشاغل فنی نمی‌توانند از آن به منظور رسیدن به زندگی‌ای ایده آل استفاده نمایند. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که حقیقت امر بر خلاف آن چیزی است که به نظر می‌رسد. استرالیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین کشورها برای اقدام بیان شده شناخته می‌شود.

اگر کمی پیرامون مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای و مشاغل مورد بحث مطالعه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که آن یکی از بهترین مقاصدی به حساب می‌رود که پیش رویتان قرار دارد. با این وجود انتخاب ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی همچنان موضوعی چالش برانگیز برای علاقه‌مندان به حساب می‌رود. آیا شما هم به دنبال راه حلی برای مشکل بیان شده هستید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه کنید؛ زیرا قصد داریم به معرفی ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی بپردازیم.

بررسی ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی حرفه ای

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، عده زیادی فکر می‌کنند که با داشتن تخصص در مشاغل فنی نمی‌توان به کشورهای برتر جهان مانند استرالیا مهاجرت کاری کرد ولی حقیقت هم بر خلاف آن است. با مطلع شدن از این مسئله بدون شک شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال آشنایی با راه‌های موجود و انتخاب بهترین ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی هستید.

اگر کمی پیرامون این موضوع به جست و جو پرداخته باشید، بدون شک می‌دانید که دولت و اداره مهاجرت برای جذب افرادی متخصص و مفید ساب کلاس‌های متنوعی را طراحی و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. شما می‌توانید از طریق آشنایی پیدا کردن با آنها و تطبیق شرایطتان، به سراغ بهترین گزینه‌های موجود بروید.

اگر بخواهیم برخی از بهترین موارد در دسترس را به عنوان ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی معرفی کنیم، باید به ساب کلاس‌های ۱۸۹، ۱۹۰ و ۴۹۱ اشاره داشته باشیم. در ادامه این مطلب بخش‌هایی را به هر یک از آنها اختصاص داده‌ایم که با مطالعه‌شان اطلاعاتی کلی به دست خواهید آورد.

ویزای ۱۸۹ استرالیا

ویزای ۱۸۹ استرالیا یکی از روش‌هایی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید اقامت دائم کشور مورد بحث را به دست آورید. در این مسیر افراد نیازی ندارند که اسپانسر داشته باشند به همین سبب هم نسبت به سایر گزینه‌های پیش رو طرف‌داران بیشتری دارد. از آنجایی که متقاضیان باید پیش نیازهایی خاص را فراهم نمایند و رقابت بر اساس رشته می‌باشد، یکی از بهترین گزینه‌های ویزای کار استرالیا برای مشاغل فنی هم این ساب کلاس به حساب می‌رود.

متقاضیان این مسیر باید بر اساس سیستم امتیاز بندی بتوانند حداقل ۶۵ امتیاز به دست آورند که مجاز به ارائه درخواست شوند. اشتغال بدون محدودیت، به همراه بردن اعضای خانواده و کار و تحصیل آزادانه آنها، داشتن اقامت دائم و امکان اقدام برای رسیدن به شهروندی، رفت و آمد بدون محدودیت به مدت ۵ سال و مزایای بسیار دیگری در اختیار افرادی قرار می‌گیرند که بتوانند از این ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی استفاده نمایند.

ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی

ویزای ۱۹۰ استرالیا

ساب کلاس ۱۹۰ یکی از پیشنهادات دیگری است که ما به علاقه‌مندان آشنایی با بهترین ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی ارائه می‌دهیم. به مانند روش قبلی، این مسیر هم در نهایت به اقامت دائم منجر خواهد شد و نیازی نیست دردسر تبدیل مجوز اقامتی موقت به دائم را بکشید. داشتن اسپانسر یکی از پیش نیازهایی است که میان این ساب کلاس و گزینه قبلی تفاوت ایجاد می‌کند.

به آن دسته از افرادی که نمی‌توانند حداقل ۶۵ امتیاز خالص بیان شده در بخش قبلی را به دست بیاورند ولی شرایط تقریباً مناسبی برای گرفتن اسپانسرشیپ دارند، توصیه می‌کنیم این مسیر را به عنوان ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی برگزینند. سن، تحصیلات و تسلط بر زبان انگلیسی را می‌توان برخی از فاکتورهای مهم در ساب کلاس ۱۹۰ به حساب آورد.

آیا پس از مطالعه توضیحات بیان شده تا به اینجا برایتان سوال شده که حامی متقاضی چه نقشی در مسیر مورد بحث دارد؟ پس باید بگوییم اسپانسر ۱۵ امتیاز به وی کمک خواهد کرد که در قبال آن فرد تعهدی اخلاقی خواهد داشت برای ۲ سال در ایالت اسپانسر زندگی و کار نماید.

ویزای ۴۹۱ استرالیا

آن دسته از افرادی که نمی‌توانند پیش نیازهای بیان شده برای روش‌های قبلی را فراهم کنند و یا می‌خواهند به طور موقت وارد کشور مورد بحث شوند، می‌توانند ویزای ۴۹۱ استرالیا را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خود در نظر داشته باشند. مدتی که با استفاده از این مجوز می‌توانید در استرالیا اقامت داشته باشند ۵ سال است. اگر پس از گذشت چند وقت علاقه‌مند شدید که برای رسیدن به PR اقدام کنید، می‌توانید با فراهم کردن پیش نیازهای موجود برای ساب کلاس بعدی وارد عمل شوید.

بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس، ۳ سال از ۵ سال باید بگذرد تا بتوانید درخواست دریافت اقامت دائم خود را به اداره مهاجرت ارائه دهید. داشتن اسپانسر و دریافت ۱۵ امتیاز از طریق آن و به دست آوردن ۵۰ امتیاز خالص از سیستم امتیازبندی برخی از نکات مهم مطرح در این زمینه می‌باشند.

با توجه به توضیحات بیان شده بدون شک متوجه شده‌اید که ساب کلاس مورد بحث را می‌توان به عنوان ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی برای برخی از افراد در نظر گرفت. آیا به دنبال آن هستید تا با آگاهی کامل‌تری در این مسیر گام بردارید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با متخصصان این زمینه مانند وکلای رسمی مهاجرت مشورت نمایید.

ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی

آیا استفاده از ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی ساده‌تر است؟

اگر به توضیحاتی که تا کنون ارائه کردیم توجه کرده باشید، متوجه شده‌اید که گزینه‌های پیشنهادی به عنوان ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی با سایر رشته‌ها یکسان هستند. در کل بر اساس مسیرهای موجود نمی‌توان پیرامون ساده یا سخت‌تر بودن این اقدام صحبت کرد. آن چه که نقش تعیین کننده‌تری دارد شرایط فرد، ظرفیت‌های ارائه شده و میزان رقابت در کد شغلی‌ای است که می‌خواهید از طریق آن دست به مهاجرت بزنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی ما بر آن بود تا شما عزیزان را با ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی به بهترین شکل ممکن آشنا نماییم. همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، فاکتورهای مختلفی بر روی آسان یا سخت بودن مسیر تاثیر گذار هستند که از جمله آنها می‌توان به شرایط فرد، تناسبش با پیش نیازهای مجوز اقامتی و کد شغلی‌ای که می‌خواهد از آن استفاده کند اشاره کرد.

با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم، به منظور داشتن انتخابی صحیح در مورد ویزای کاری استرالیا برای مشاغل فنی باید به موارد مختلفی توجه داشت و از مسائل متعددی آگاه بود. آیا شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر در این زمینه با مشکل مواجه هستید؟ در این صورت باید به سراغ راهنمایی گرفتن از وکلای مهاجرتی و سازمان‌های معتبر فعال در این زمینه، مانند مجموعه سلکت ویزا بروید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.