تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 8:13
کد خبر : 34863

ویژگی های پیچ و رول پلاک خوب برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

ویژگی های پیچ و رول پلاک خوب برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

بیشتر نگرانی های کارفرمایان و راپل کاران بعد از قیمت راپل، کیفیت، خدمات پس از فروش زیاد این محصولات است. در مواقع نصب نباید مسافت این پیچ ها بیشتر از ۳۵ یا ۴۰ سانتی متر باشد. در موقع شروع کار حتما باید طول پیچ ها را بررسی کنیم و دقت خود را بالا ببریم .

بیشتر نگرانی های کارفرمایان و راپل کاران بعد از قیمت راپل، کیفیت، خدمات پس از فروش زیاد این محصولات است. در مواقع نصب نباید مسافت این پیچ ها بیشتر از ۳۵ یا ۴۰ سانتی متر باشد. در موقع شروع کار حتما باید طول پیچ ها را بررسی کنیم و دقت خود را بالا ببریم .

در کارهای پیچ و رول پلاک نما تلاش کنیم پیچ ها را با توجه به اسناد های قبلی و با توجه به اندازه کار و سطح کار انتخاب نماییم.حتما برای سوراخ کردن باید از پیچ های ۵سانتی استفاده کرد این نوع از پیچ ها بهترین نوع پیچ برای رولپلاک ساختمان است.

شکسته شدن سنگ ها هنگام پیچ رول پلاک کردن سنگ نما

بعضی از مواقع در عملیات پیچ و رولپلاک نما امکان دارد، موقع پیچ کردن سنگ نما چند سنگ شکسته شود، دراین مواقع شما باید سنگ ها را به صورت کلی جدا کنید از نمای ساختمان آن سنگ شکسته شده را در بیاورید سپس سنگی مستحکم تر با ملات قوی تر را به ساختمان بچسبانید.

بعضی از مواقع راپل کار به این مسئله باور دارد و حس می کند که نمیتواند ملات را با دقت و به صورت کامل جدا کند ، و با انجام دادن این کار باعث آسیب رساندن به نمایه کلی ساختمان میشود و در نتیجه باعث شکستگی سنگ نماها میشود.

امنیت و هزینه پیچ رول پلاک نما ؟

ابتدا این کار  بستگی به دستور کار فرمایان و نظرات آن ها دارد از جنبه ای دیگر بستگی به جنس وسیله هنگام کار پیچ و رولپلاک نما نیز دارد.

در بعضی از مواقع که کارفرمایان تمام جوانب کلی را رعایت نکنند و شخصی که عملیات پیچ و رول پلاک نما را بر عهده گرفته است در متصل کردن طناب خود به ابهام بر میخورد، بدیهی است جان راپل کار نیز به خطر می افتد.لذا با رعایت کردن کارفرما و  راپل کار  دیگر هیچ مشکلی در صدد آن ها نیست.

بهترین مزایای استفاده از سنگ نما در ساختمان و میزان قیمت پیچ رول پلاک نما

یکی از راه های مهم استفاده از سنگ نما ها در پیچ و رولپلاک نما، بخشیدن رویه های خاص به ساختمان می باشد. باید این را دانست که که نمای بیرونی ساختمان به چه اندازه میتواند در چشم مشتری با ارزش به نظر بیاید.

به این دلیل که بیشتر طراحان این حوضه و مهندس های این شبکه کاری ، با وجود بالا بودن قیمت ها و سرسام آور بودن این شبکه ،بیشتر ترجیح میدهند، از این راه برای جلوه بخشیدن به شکل و شمایل نمای ساختمانی خود بهره گیرند.

ویژگی های پیچ و رول پلاک خوب برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

جلوه های ساختمانی هر چقدر رخ و نمای خاص تری داشته باشند، خیلی زیاد به ارزش مالی آن ملک کمک میکند. لازم است این را هم بدانید که محل ملک و نوع محیط و نوع پوشش ساختمانی، میتواند کمک خاصی و ویژه ای به شما بکند که جنس سنگ را با توجه به این مشخصات ملکی و محیطی فراهم کرد.

کمی از سنگ نما ها به دلیل این که از نارسانا حرارتی بهره میبرند از ارزش بیشتری نسبت به سنگ نما های دیگربرخوردارند. طبق پایه های اصلی میتوان بیان کرد که هزینه اصلی سنگ نما ها را برای هر متر ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان بیان کنیم.

افرادی که در این حوضه تخصص خاصی را  دارا میباشند اغلب به صورت کنترات جهت استحکام سازی سنگ نما و پیچ و رول پلاک نما  اقدام میکنند.

برای شروع ابتدا ساختمان مورد نظر را تحلیل میکنیم و سپس از تجزیه تحلیل های پیوسته این کار را انجام میدهیم.هزینه های اصلی محکم سازی سنگ نما در هر سری از سنگ های تراورتم متفاوت می باشد.هزینه اصلی آن در هر متر مربع ۷۵ هزار تومان براورد میشود.

قیمت پیچ رول پلاک سنگ نما بدون داربست

حرف اول را شما باید بزنید که چه قسمت هایی از نما را میخواهید پیچ رول پلاک نما کنید. مثلا سنگ نمای تراورتن تشکیل شده از سنگ ۴۰ سانتی است و باید گفت سطح کل نما را باید پیچ کنیم به این منظور که سنگ تراورتن با سنگ مرمر تفاوت دارد. در قسمت های دیگر انواع ان را با یکدیگر مورد قیاس قرار خواهیم داد.

هر ارزانی دارای دلیلی است ؟

اگر شما را صاحب یک ساختمان بدانیم، پس باید کار اصولی را در حوضه ساختمانی خود انجام دهید. پیچ رول پلاک نمای ساختمان از دست هر کسی بر نمیاید و نمیتواند هر کسی با اصول و قواعد خود این کار را به پیش ببرد. با اینکه امروزه در عصر مدرن تعداد راپل کارها بالا رفته استو با این که کار ها تخصصی تر شده است باید گفت تعدا مشتری ها ما اندکی هم کم نشده است.

امروزه پیچ و رولپلاک نما جزوی از بهترین کار ها برای ثابت نگه داشتن سنگ بر روی سنگ نما ها می باشد. پیچ کردن سنگ نما ها بر روی نما با کمک راپل کارای متخصص و تکنیکی و سریع ،مطمئن تر و هزینه کمتری دارد، که این کار را برای ما آسان تر میکند.

ویژگی های پیچ و رول پلاک خوب برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

در پیچ رول پلاک نما باید به موارد زیر توجه کمی داشته باشیم

  1. تا حد امکان پیچی که مصرف میکنیم باید پیچ گالوانیزه ۶ سانتی ضد آب باشد.

۲.بتونه و رنگ کردن پیچها که برای پوشاندن زشتی پیچ ها اجرا می شود. (بتونه برای نماهای تراورتن و رنگ آمیزی نمای ساختمان با سنگ مرمر مزایا دارد.)

۳.بتونه ها معمولا با توجه به نوع رگه های سنگ و رنگ سنگ روی پیچ ها انجام میشود.

۴.از دریل های هیلتی و ساده مناسب، برای سوراخ کردن نمای ساختمان استفاده میشود.

۵.مورد استفاده قرار دادن مته و رولپلاک های مناسب برای پیچ های ۶ سانتی متر یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

۶  – شستشوی نما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.