تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 8:13
کد خبر : 92181

ویژگی گرانترین صندلی و میز مدیریتی

ویژگی گرانترین صندلی و میز مدیریتی

خرید میز و صندلی مدیریتی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگ باشد. با این حال، برای اکثر مردم، خرید یک صندلی، با مبلغ بالا معقول به‌نظر نمی‌رسد. باید بدانید این صندلی‌ها ویژگی‌های خاصی داشته و به تناسب متریال‌های به‌کار رفته در آن قیمت‌گذاری می‌شوند. در این گروه از صندلی‌های مجلل نیز، تنوع قیمتی زیادی وجود خواهد داشت

خرید میز و صندلی مدیریتی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگ باشد. با این حال، برای اکثر مردم، خرید یک صندلی، با مبلغ بالا معقول به‌نظر نمی‌رسد. باید بدانید این صندلی‌ها ویژگی‌های خاصی داشته و به تناسب متریال‌های به‌کار رفته در آن قیمت‌گذاری می‌شوند. در این گروه از صندلی‌های مجلل نیز، تنوع قیمتی زیادی وجود خواهد داشت و بسته به سبک و طراحی صندلی اداری مورد نظر شما، ممکن است تفاوت قیمت داشته باشند. در ادامه به ویژگی‌های خاص این صندلی‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

 

طراحی ارگونومیک صندلی مدیریتی

دلیل اصلی قیمت بالای صندلی و میز مدیریتی طراحی ارگونومیک آن است. این ویژگی یک استاندارد خاص برای صندلی مدیریتی گران‌قیمت خواهد بود.

اساساً هر قسمتی از صندلی را که بخواهید تنظیم کنید، قابل تنظیم خواهد بود. تنظیم پشتی صندلی، دسته‌ها، زیرپایی و ارتفاع در این صندلی‌ها تعبیه شده است. همچنین، این صندلی‌ها به طور کامل از ۹۵٪ مواد قابل بازیافت ساخته می‌شوند که ۲۸٪ آن از مواد بازیافت شده قبلی خواهد بود. این مزیت باعث می‌شود تا در حفظ محیط زیست نیز اقدامات مثبتی صورت بگیرد.

تکیه‌گاه صندلی‌های گران‌قیمت اداری نیز برای ستون فقرات طراحی شده است. در حالت ایدئال، این ویژگی صندلی را حتی برای افرادی که در تمام طول روز بر روی آن می‌نشینند راحت کرده است. برای ساختن چنین صندلی‌های ارگونومیکی نیاز دارید تا طراحی منحصر‌به‌فردی داشته باشید. در تولید انبوده این محصولات با توجه به نیازهای مشتریان در سایز و اندازه‌‌های مختلف از چنین طرح‌هایی استفاده می‌شود. ایجاد یک چنین حالتی بر روی صندلی معمولی تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

صندلی‌های فولادی

استفاده از فولاد در صندلی‌های مدیریتی قیمت این محصولات را افزایش می‌دهد. بسیاری از میزها و صندلی مدیریتی باکیفیت توسط این فلز ساخته می‌شوند. صندلی و میز مدیریتی ویژگی مدرنی داشته و در برخی از این محصولات به جای فولاد از آلومینیوم که براق است برای پایه صندلی استفاده می‌شود.

صندلی فولادی به جای اینکه مانند سایر صندلی‌ها از اجزای متعدد تشکیل شده باشد، از یک پوسته پلی اورتان قالبی تشکیل شده است. این بدان معناست که صندلی ظاهری براق و ساده دارد که حتی در گران‌ترین صندلی‌های اداری دیگر دیده نمی‌شود و مانند آن را به وفور پیدا نخواهید کرد.

ظاهر لوکس میز و صندلی مدیریتی

صندلی و میز مدیریتی طوری طراحی شده است که ظاهر آن نیز به دلیل طراحی لوکس گران‌قیمت به نظر برسد. در این صندلی‌ها از قاب استفاده می‌کنند. جنس آنها عموماً از آلومینیوم ساخته شده است که به آن احساس محکم و قابل توجهی می‌دهد. روکش این صندلی‌ها نیز از چرم بوده و با نخ و دکمه‌های زیبا تزئین می‌شوند.

اندازه این صندلی‌ها نیز متناسب با سایز مشتریان بوده و عمق آن با توجه به نشیمنگاه مشتری تنظیم شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا افراد بتوانند برای ساعات طولانی بر روی صندلی بنشینند. احساس راحتی راندمان و بهره‌وری کار را در کارمندان بالا می‌برد.

 

ویژگی گرانترین صندلی و میز مدیریتی

قابلیت تنظیم

تنظیم ارتفاع دسته‌ها، نشیمنگاه و تکیه‌گاه از ویژگی‌های بسیار مهم صندلی مدیریتی بوده که برای تمامی افراد بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید صندلی مدیریتی باید حتماً به این موارد توجه کنید. این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا قیمت صندلی‌های مدیریتی بیشتر از دیگر صندلی‌ها باشد. یک صندلی معمولی ممکن است هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را نداشته باشد. در صورت وجود هم، مواد به کار رفته در این صندلی‌ها بسیار نامرغوب بوده و بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهند. همچنین چون استاندارد نیستند به بدن شما نیز آسیب خواهند رساند.

عمق صندلی مدیریتی

عمق نشیمنگاه صندلی مدیریتی نیز تأثیر بسیاری بر راحتی شما و افزایش راندمان کارتان خواهد داشت. اگر عمق صندلی زیاد باشد، لبه نشیمنگاه آن شما را آزار خواهد داد. همچنین اگر عمق نشیمنگاه کم باشد، برای جلوگیری از افتادن از روی صندلی، نیاز است تا فشار زیادی بر روی پاها خصوصاً پشت پا و زانوها را تحمل کرد.

به طور مثال صندلی آکسفورد فریتز هانسن که برای اساتید دانشگاه آکسفورد در انگلستان طراحی شده است، در لیست اولین صندلی‌های گران‌قیمت موجود در دنیا قرار دارد. قیمت این صندلی به بیش از ۴۰۰۰ دلار می‌رسد. این صندلی در سال ۱۹۶۵ طراحی و ساخته شده و اکنون نیز استفاده می‌شود.

صندلی آکسفورد از مواد محکم و کلاسیک اداری مانند فولاد و چرم ساخته شده است. این صندلی در پالت رنگی اصلی خود از چرم گردویی و فولاد کرومی ارائه می‌شود و حال و هوای سنتی به آن می‌دهد و امروزه نیز محبوبیت زیادی دارد.

این صندلی توسط Arne Jacobsen طراحی شده است. او بسیاری دیگر از صندلی‌ها و میز مدیریتی کلاسیک دهه ۱۹۶۰ را طراحی کرده که هنوز هم در حال تولید هستند.

ویژگی گرانترین صندلی و میز مدیریتی

 

جمع‌بندی

برای خرید صندلی مدیرتی و انواع میز کارشناسی بهتر است ابتدا با فروشندگان و افرادی که در این حوزه تخصص دارند مشورت نمایید. صندلی مدیریتی حتماً باید ارگونومیک باشد تا راندمان کار شما را افزایش دهد. از صندلی و میز مدیریتی می‌توانید برای کارمندان خود نیز استفاده کنید. این محصولات بهره‌وری شرکت و اداره شما را بالا خواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.