تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 12:15
کد خبر : 14683

پایان کلاهبرداری مدیر قلابی شرکت بین المللی

پایان کلاهبرداری مدیر قلابی شرکت بین المللی

سرهنگ سعید مجیدی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب قضایی چند استان که خود را مدیر شرکتی بین المللی معرفی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: بیست و پنجم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد:  از شاکی که خانمی جوان بود تحقیق شد و اظهار داشت، سال گذشته با فردی که خود را کیوان و از مدیران رده بالای یک شرکت بین المللی معرفی می‌کرد، آشنا شدم و پس از مدتی از من خواستگاری کرد و قرار بود بعد از مدتی ازدواج کنیم در این بین او پیشنهاد داد مبلغ ۲ میلیارد ریال به او بدهم تا بتواند با روابطی که دارد خودروی خارجی وارد کشور کند و سپس آن را برای نقل و انتقال مدیران شرکت به ترابری شرکت اجاره دهد و از این طریق سود خوبی نصیب من شود.

وی بیان کرد: شاکی در ادامه گفت، کیوان با اعلام اینکه نمی‌خواهد بازرسی اداره متوجه موضوع شود گفت، باید کارت عابر بانک خود را با رمز در اختیار او بگذارم تا مبلغ مد نظر را برداشت کند که من هم کارت عابر بانک خود را در اختیار او گذاشتم و مبلغ مذکور را با استفاده از دستگاه خودپرداز برداشت کرد، اما مدت یک سال است نه خودرویی دیده‌ام و نه اجاره بهایی تا اینکه قبل از عید متوجه متواری شدن کیوان شدم و هیچ آدرس و نشانی از او ندارم.

رئیس پایگاه چهارم با بیان اینکه کارآگاهان در گام اول تحقیقات متوجه شدند کیوان با پول شاکی دلار خریده است، افزود: در ادامه تحقیقات از شرکتی که کیوان خود را منصوب به آن می‌دانست استعلام و مشخص شد که کیوان جزو کارکنان آن شرکت نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شاکی هویت واقعی متهم را نمی‌دانست با چهره نگاری، تصویری از متهم به دست آمد که با تطبیق چهره نگاری با تصاویر متهمان سابقه دار در نهایت تصویر سیامک کلاهبردار به عنوان مجرم پرونده شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سیامک تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان‌های خراسان رضوی، خوزستان و شهر مسجد سلیمان است، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

کارآگاه مجیدی گفت: شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و کارآگاهان در پی جویی‌های پلیسی مخفیگاه وی را در یکی از شهر‌های شمالی شناسایی و با اخذ نیابت قضایی سیامک را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم کلاهبرداری به دادسرا اعزام و پس از صدور قرار تأمین برای رسیدگی به سایر اتهام‌ها به استان خوزستان شهر اهواز اعزام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.