تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 9:17
کد خبر : 103727

روزهای سخت در راه است؛

پرسپولیس به «تکرار» رسیده است/ سرخ‌ها خیلی زود به بن بست رسیدند

پرسپولیس به «تکرار» رسیده است/ سرخ‌ها خیلی زود به بن بست رسیدند

قهرمان سال گذشته‌ لیگ، باز هم از ترکیب دو بازی قبلی استفاده کرد اما حریف در هفته‌ گذشته و برابر سپاهان نشان داد در انتقال مثبت یا همان ضدحمله یکی اژ بهترین تیم‌های لیگ است.

به گزارش تیتر داغ؛ نمایش سرخپوشان درست مثل زننده اولین گل به تیمشان عجیب بود. آن‌ها در این دیدار هم با کمترین لمس توپ به دروازه می‌رسیدند روی دروازه بیرانوند موقعیت خلق می‌کردند.

اما پرسپولیس؛ یحیی خیلی زود احتمالا به همان بن‌بستی خواهد خورد که در یکی دو فصل اخیر هم به آن برخورده بود. پرسپولیس به ورطه تکرار افتاده و شاید کیفیت بازیکنانش باشد که این موضوع آنقدر دیده نمی‌شود.

سرخپوشان سازماندهی فوق‌العاده‌ای دارند، توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و احتمالا بهترین تیم لیگ در انتقال هستند. اما ایراد کجاست؟

یحیی در فصل گذشته هم نشان داد مقابل لایه‌های دفاعی و تجمع دفاعی، ایده پیچیده‌ای ندارد سعی می‌کند مثل همیشه با تعدد نفرات در کناره‌ها و کارهای ترکیبی و در نهایت توپ بلند، به دروازه حریف برسد.

اما وقتی کار گره می‌خورد تنها راه پرسپولیس و گل‌محمدی معمولا خلاقیت نفرات است. ترابی هنوز با روزهای آمادگی فاصله دارد، شهاب زاهدی آن مهاجمی که فکر می‌کردند نبود و همه‌ امید یحیی برای این موضوع و روزهای سخت، احتمالا یاسین سلمانی جوان است.

باید منتظر باشیم و ببینیم سرنوشت این پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی چه می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.