تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 6:11
کد خبر : 88146

«پف فیلم» به کجا رسید؟/ ساخت یک برنامه استعدادیابی سرود

«پف فیلم» به کجا رسید؟/ ساخت یک برنامه استعدادیابی سرود

احسان مهدی برنامه‌ساز و مجری از ساخت یک برنامه استعدادیابی سرود در یکی از شبکه‌های تلویزیونی خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ احسان مهدی بازیگر، صداپیشه و برنامه ساز حوزه کودک درباره برنامه های جدید خود بیان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی داریم در شبکه کودک که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. به طور مثال برنامه «سر سفره خدا» را که در مناسبت ها اجرا و پخش می کنیم و آخرین بار اربعین روی آنتن رفت باز هم قرار است روی آنتن ببریم اما باید درباره جزئیات آن فکر کنیم.

وی همچنین با اشاره به برنامه «پف فیلم» از شبکه کودک که همراه با پخش فیلم توضیحاتی هم برای نحوه فیلم دیدن و دیگر آموزش ها برای کودکان داشت، بیان کرد: من تهیه‌کنندگی این برنامه را در کانال نهال داشتم و خاطرم هست در زمان پخش بازخوردهای خیلی خوبی داشت.

مجری «پف فیلم» اضافه کرد: ما همزمان با پخش فیلم نکاتی را به بچه ها می آموختیم که چگونه باید فیلم ببینند یا موقع تماشای تلویزیون چه نکاتی را رعایت کنند. خود من فکر نمی کردم اینقدر بازخورد بگیرم اما چون مجری برنامه هم بودم دائم در گوشی من و در صفحه اجتماعی پیام می گذاشتند که چرا این برنامه دیگر به پخش نمی رسد.

این برنامه ساز کودک درباره پخش دوباره این برنامه اظهار کرد: فعلا مشخص نیست که این برنامه ادامه پیدا کند یا خیر، شاید طرح یا برنامه جدیدی پیگیری کنم اما فعلا از فصل جدید این برنامه خبری نیست.

مهدی در ادامه درباره ساخت یک برنامه جدید برای یکی از شبکه های اصلی سیما عنوان کرد: برنامه استعدادیابی سرود را داریم که برای شبکه ای غیر از شبکه کودک یا امید است و چون هنوز شبکه جزئیات آن را اعلام نکرده است من هم نمی توانم اطلاعات بیشتری بدهم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.