تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 13:55
کد خبر : 18820

پلیس با مخلان نظام اقتصادی کشور مقتدرانه برخورد خواهد کرد

پلیس با مخلان نظام اقتصادی کشور مقتدرانه برخورد خواهد کرد

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس با ایجاد امنیتی پایدار، شرایطی را فراهم خواهد آورد تا تولید کنندگان بتوانند در امنیت و آسودگی خاطر فعالیت کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دومین روز از سال جدید با حضور جمع کارکنان پلیس‌های آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه باید در ایام تعطیلات نوروزی همه واحد‌های گشتی فعال و هدفمند گشت زنی کنند و هیچ گونه اهمال و سستی در این زمینه پذیرفتنی نیست،اظهار کرد: هر کسی به کلانتری یا هر واحد انتظامی و یا ترافیکی مراجعه می‌کند باید با رضایت مندی از آنجا خارج شود، لذا لازم است که با روی گشاده و با سعه صدر و با اخلاق نیکو و پسندیده پذیرای مردم باشید و همه تلاش خود را بکار ببندید تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنید.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ایام نوروز هر گونه جابجایی اثاثیه منزل باید با هماهنگی کلانتری محل انجام شود، عنون داشت: در تعطیلات نوروزی کلانتری‌ها بصورت ویژه و با گشت‌های مضاعف تلاش دارند تا امنیت شهروندان گرامی را فراهم نمایند تا مردم در امنیت و آرامش بتوانند از تعطیلات نوروز استفاده کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، بیان داشت: پلیس با تمام توان در تحقق فرامین مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌کند و با ایجاد امنیتی پایدار، شرایطی را فراهم خواهد آورد تا تولید کنندگان بتوانند در امنیت و آسودگی خاطر فعالیت کنند و با اقتدار با مخلان نظام اقتصادی کشور برخورد خواهد کرد.

 

سردار رحیمی افزود: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم عزیز و سربازان، ولی امرمان می‌دانیم و نخواهیم گذاشت تا برخی افراد سود جو و زالو صفت اقتصاد کشور را با چالش مواجه کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: همه تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا شعاری را که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص فرمودند تحقق پیدا کند.

وی در تشریح بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید خداوند متعال را به واسطه داشتن چنین رهبر بصیر و آگاه و شجاعی شکر بگوییم که این گونه با رهبری‌های داهیانه خود عزت، اقتدار و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند، به گونه‌ای که امروز ایران اسلامی در معادلات سیاسی دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

درپایان این مراسم کارکنان پلیس‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر فاتب عیدی خود را از دست سردار رحیمی تحویل گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.