تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 14:15
کد خبر : 105057

دوستی، در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، بیان کرد:

پژوهشگاه صنعت نفت برای نخستین بار در ایران‌پلاست امسال حضور خواهد داشت

پژوهشگاه صنعت نفت برای نخستین بار در ایران‌پلاست امسال حضور خواهد داشت
تیتر داغ: هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با حضور شرکتهای داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست میزبان ۲۱۰ شرکت خارجی در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع است که این میزان مشارکت در مقایسه با دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، فرید دوستی، رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، جزئیات این نمایشگاه را برای رسانه ها تشریح کرد.

فرید دوستی، مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست

فرید دوستی، مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، گفت: بیش از ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست حضور دارند.

وی افزود: با مذاکراتی که با وزارت امور خارجه انجام شده است، از وزیر کود شیمیایی هندوستان و مدیران نمایشگاه‌های پلاست جهان برای حضور در هفدهمین دوره ایران ‌پلاست دعوت شده اند.

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، با تأکید بر اینکه اهتمام هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تبدیل نقاط ضعف دوره‌های گذشته این نمایشگاه به فرصت بوده است، اظهار داشت: ایران‌پلاست هفدهم در نحوه برگزاری، اهداف، رویکردها و حتی نحوه ارائه خدمات در مقایسه با اداوار گذشته متفاوت‌تر و در حد استانداردهای جهانی صنعت نمایشگاهی برگزار می‌شود.

دوستی، با اشاره به اینکه ۱۱۷۰ شرکت داخلی در مرحله پیش‌ ثبت‌نام برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اعلام آمادگی کردند، افزود: از این تعداد تقاضا با وجود اختصاص تمامی فضای نمایشگاهی به ایران‌پلاست هفدهم تنها امکان حضور ۵۶۰ شرکت داخلی میسر شد.

وی ادامه داد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست میزبان ۲۱۰ شرکت خارجی در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع است که این میزان مشارکت در مقایسه با دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت برای نخستین بار در ایران‌پلاست امسال حضور خواهد داشت، یادآور شد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز نقش پر رنگ‌تر و تأثیرگذارتری در این دوره از نمایشگاه خواهد داشت.

دوستی، تأکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده، بیش از ۲۲۰ بازدیدکننده خارجی شامل مقامات، تجار و سرمایه‌گذاران برای حضور در دوره هفدهم نمایشگاه ایران‌پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین با مذاکراتی که با وزارت امور خارجه انجام شده است، از وزیر کود شیمیایی هندوستان و مدیران نمایشگاه‌های پلاست جهان برای حضور در هفدهمین دوره ایران‌پلاست دعوت شده اند.

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پلاست، در پایان سخنان خود، یکی از رویکردهای جدید در ایران‌پلاست هفدهم را ایجاد بخشی به نام «پلاست جابز» عنوان کرد و گفت: ایران‌پلاست در این بخش با شناسایی فارغ‌التحصیلان نخبه رشته‌های مرتبط با صنعت پتروشیمی، سعی دارد که این گروه متخصص جوان را به مراکز صنعت نفت معرفی کند.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، به مدت ۴ روز، از روز یکشنبه ۲۶ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲، با حضور شرکتهای داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

خبرنگار: صمد یوسفی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.