تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 11:50
کد خبر : 103005

پیروزی تیم ملی بسکتبال بانوان در نخستین دیدار کاپ آسیا

پیروزی تیم ملی بسکتبال بانوان در نخستین دیدار کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال بانوان نخستین دیدار خود در دیویژن B کاپ آسیا را با برتری برابر مالزی به پایان رساند.

به گزارش تیتر داغ؛ دیدار تیم های ملی بسکتبال بانوان ایران و مالزی در چارچوب روز نخست رقابت های دیویژن B کاپ آسیا، امروز یکشنبه به میزبانی تایلند برگزار شد.

در این دیدار شاگردان «النی کاپوچیانی» مقابل حریف خود با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ صاحب برتری شدند. آنها نیمه نخست این دیدار را هم با برتری ۳۸ بر ۳۱ خود تمام کردند.

تیم ملی بسکتبال بانوان که برای نخستین بار با هدایت یک مربی خارجی در کاپ آسیا شرکت کرده است، روز دوشنبه دومین دیدار خود در دیویژن B این رقابت ها را برابر مغلوستان برگزار می کند و روز سه شنبه هم به مصاف اندونزی می رود.

رقابت های دیویژن B کاپ آسیا به مدت یک هفته در بانکوک جریان دارد. در پایان این رقابت ها تیم قهرمان به دیویژن A کاپ آسیا صعود می کند.

تینا عیسیان، فائزه شهریاری ، معصومه اسماعیل زاده، کیمیا تهرانی، ناهیده اسدی، دلارام وکیلی، فرناز خدامرادی، نگین رسولی ، آیدا گل محمدی، مهلا عابدی، زینب غفاری و شیدا شجاعی ترکیب تیم ملی بسکتبال بانوان در کاپ آسیا هستند.

تیم ملی بسکتبال پیش از سفر به تایلند، در جام ویلیام جونز چین تاپیه شرکت داشت و دیدارهایی را برابر فیلیپین، چین تایپه (دو تیم) و تیم باشگاهی جانسون مجیک ژاپن برگزار کرد. ملی پوشان بسکتبال بانوان در تمام این دیدارها متحمل شکست شدند همانطور که پیش از سفر به چین تایپه نتیجه دیدارهای تدارکاتی برابر اردن را واگذار کردند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.