تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 7:12
کد خبر : 37126

پیشنهاد به سازمان لیگ تکواندو/ با جوانان آینده دار وارد می‌شویم

پیشنهاد به سازمان لیگ تکواندو/ با جوانان آینده دار وارد می‌شویم

مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.

به گزارش تیتر داغ؛ اعظم درستی مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو با حضور ۱۷ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد و این را می‌توان یک موقعیت مناسب برای تیم‌هایی دانست که با هدف کسب نتیجه پای به این رقابت‌ها می‌گذارند و این شانس را دارند که برای صعود به مرحله دوم تلاش کنند.

درستی ادامه داد: این در حالیست که اگر طبق روال گذشته برگزار می‌شد، تیم‌ها با یکی دو باخت و فاصله گرفتن از صدر، انگیزه اداره مسابقات را از دست می‌دادند. ولی با این شیوه می‌توان تا روز آخر برای صعود امیدوار بود.

وی افزود: تیم‌ها اولین حضور خود را در لیگ تجربه می‌کند. «پارت نوین» با تلاش‌های بهنام اسبقی قهرمان سابق تکواندو جهان و حمایت‌های سجاد وادی نژاد مهیای حضور در مسابقاتی می‌شود که می‌دانیم سطح فنی بالایی دارد. ولی این باعث نمی‌شود که هراسی از تیم‌های مدعی داشته باشیم. با جذب جوانان با آتیه که سالهای قبل پیش خودم بودند، تیم خوبی ساخته ایم و هدف ما نیز کسب یکی از سکوهاست.

درستی در خصوص جذب نیروهای ملی پوش گفت: دو عضو تیم ملی را در اختیار داریم که یکی را به دلیل آسیب دیدگی تا نیم فصل در اختیار نخواهیم داشت. ولی همانطور که گفتم نگاه ما توجه به جوانان با آتیه بود. ضمن اینکه ملی پوشان در دو تیم متمرکز شده اند و این موضوع به لیگ لطمه می‌زند.

سرمربی تیم پارت نوین ادامه داد: به سازمان لیگ پیشنهاد می‌کنم که همانند سالهای قبل جذب و استفاده از ملی پوشان را محدود کند. یعنی قانونی تصویب شود تا تعداد تکواندوکاران هر تیم محدو شود، این موضوع باعث می‌شود تا ملی پوشان در تیم‌های مختلف حضور داشته باشند و تکواندوکاران بیشتری شانس مبارزه برابر آنها را داشته باشند. هم سطح فنی لیگ بالا می‌رود و هم تیم‌های دیگر انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند تا برای کسب موفقیت و رسیدن به مکان‌های بالای جدول مبارزه کنند.

وی در پایان گفت: به همت مدیران تیم موفق شدیم با اعضای تیم طبق استانداردهای لیگ قرارداد امضا کنیم. امیدوارم بتوانیم انتظارات مسئولان را برآورده کنیم تا سالهای آتی نیز با قدرت بیشتر و قوی‌تر وارد مسابقات شده و ملی پوشان نیز برای حضور در تیم ملی تمایل داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.