تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 19:58
کد خبر : 94569

پیکرتراشی چگونه انجام می‌شود

پیکرتراشی چگونه انجام می‌شود

عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک) روشی سریع برای رسیدن فرد به اندام ایده‌آل خود است، طبیعتا هر شخصی تمایل دارد که از تناسب اندام مورد دلخواه خود بهره‌مند باشد. گرچه پیکرتراشی تنها یکی از راههای رسیدن به این خواسته می‌باشد و با انجام رژیم غذایی مناسب و ورزش نیز می‌توان به این هدف دست یافت؛ ولی

عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک) روشی سریع برای رسیدن فرد به اندام ایده‌آل خود است، طبیعتا هر شخصی تمایل دارد که از تناسب اندام مورد دلخواه خود بهره‌مند باشد.

گرچه پیکرتراشی تنها یکی از راههای رسیدن به این خواسته می‌باشد و با انجام رژیم غذایی مناسب و ورزش نیز می‌توان به این هدف دست یافت؛ ولی در مواردی مشاهده می‌کنیم که اضافه وزن موجود در فرد باعث بروز اختلالاتی شده که فرد قصد دارد از روشی سریعتر و راحتتری چون این عمل به اندام مورد نظر خود برسد.

نحوه انجام پیکرتراشی به چند روش تقسیم می‌شود که رایجترین آنها را در ادامه برای شما بازگو می‌کنم. اگر قصد انجام لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران را دارید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در این زمینه و روش‌های دیگر کسب نمایید.

 

آشنایی با عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک)

ابدومینوپلاستی (تامی تاک) یا پیکرتراشی، روشی برای از بین بردن چربی‌ها از طریق خارج نمودن آنها از محل مورد نظر در بدن است، علت انتخاب این روش به دلیل سرعت رسیدن فرد به اندام دلخواه خود می‌باشد و به آسانی انجام می‌پذیرد.

خارج کردن چربی از بدن به چندین روش قابل انجام است که همگی گزینه‌ها زیرمجموعه‌ای از پیکرتراشی هستند، گرچه گزینه‌های متعددی را شامل می‌شود، ولی پر کاربردترین و رایج‌ترین آنها را در ادامه همراه با توضیح روش انجام آن نام می‌بریم.

عمل لیپوماتیک

اگر قصد لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران را دارید، نیاز است که از پیش اطلاعاتی را در زمینه بدانید؛ لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش‌های عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک) است که به دلیل نداشتن بیهوشی و انجام آن با بی حسی موضعی، در پیکرتراشی کاربرد بیشتری دارد. در این روش تنها نواحی مورد نظر، علامت زده می‌شوند و با ایجاد سوراخی کوچک در این قسمت‌ها، کانولا یا همان لوله را وارد می‌کنند.

با استفاده از این لوله چربی‌های مورد نظر از بدن بیرون کشیده می‌شود؛ پیش از تخلیه چربی، با استفاده از امواج مادون صوت آنها را شل کرده و برای بیرون آوردن از بدن آماده می‌کنند. در این روش خونریزی صورت نمی‌گیرد، و تنها نیاز است نواحی بریده شده برای ورود کانولا بخیه زده و پانسمان شوند.

بهتر است پیش از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو ، در مورد انواع روش‌های پیکرتراشی آگاهی داشته باشید.

پیکرتراشی چگونه انجام می‌شود

 

مزایای عمل لیپوماتیک:

  1. خونریزی و درد بسیار ناچیز در برابر دیگر روش‌های عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک)
  2. دوران نقاهت و بهبودی در مدت زمان کم
  3. مناسب برای افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند
  4. مناسب افراد دارای پوست شل
  5. مناسب افراد دارای بیماری زمینه‌ای چون دیابت
  6. پایین آمدن سایز و وزن به صورت یکجا
  7. ناچیز بودن کبودی و تورم در نواحی مورد نظر به صورت موقتی
  8. چربی‌های تخلیه شده مناسب برای استفاده در دیگر نواحی خواهند بود.

لیپوساکشن در عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک)

لیپوساکشن نیز تقریبا مراحلی مانند لیپوماتیک دارد، پزشک با درخواست بیمار قسمت‌هایی از بدن را که قرار است تخلیه چربی شود را علامت می‌زند؛ بیهوشی صورت نمی‌گیرد و تنها بی‌حسی موضعی برای بیمار انجام خواهد شد.

با استفاده از کانولا و ورود آن در بدن، چربی‌های نواحی علامت زده شده بیرون کشیده می‌شوند و اندام بیمار به صورت دلخواهی که تصور آن را داشته در خواهد آمد؛ در نهایت نیز نواحی ورود کانولا بخیه و پانسمان می‌شوند.

مدت زمان شروع تا پایان این عمل حدودا ۳ ساعت خواهد شد و برای دیدن نتیجه و پایان دوره‌ی نقاهت نیاز است سه ماه صبر کنید.

عمل بادی جت

بادی جت مانند دو روش قبل همراه با بی‌حسی و بدون بیهوشی انجام می‌شود که سبب شده خونریزی در این روش‌ها نسبت به روش‌های دیگر بسیار ناچیز باشد.

بادی جت که یک دستگاه آلمانی برای تخلیه چربی از نواحی بدن است، پس از خرد کردن چربی‌های نواحی مورد نظر با قدرت کنترل شده‌ی آب، آنها را از بدن بیرون می‌کشد.

دوره‌ی نقاهت در این روش از عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک)، کم است و مزایایی چون لیپوماتیک دارد، اگر قصد لیپوماتیک شکم و پهلو را به دلیل استفاده از مزایایی چون تزریق چربی‌ها به نواحی دیگر را دارید، بهتر است بدانید در روش بادی جت نیز این امکان وجود خواهد داشت؛ از دیگر مزایای بادی جت باید به ماندگاری بالای آن اشاره نمود.

نواحی مناسب برای عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک)

یکی از مزایای روش‌هایی چون لیپوماتیک و بادی جت، استفاده از چربی‌های تخلیه شده با تزریق آنها به دیگر نواحی بدن است، می‌توانید با انجام لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران و تزریق چربی‌های خارج شده به سینه و باسن و نواحی دیگر، کاملا به اندام ایده آل خود برسید. در تمامی روشها می‌توان پیکرتراشی را در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، باسن، غبغب، پا، بازو و… انجام داد.

 

پیکرتراشی چگونه انجام می‌شود

جمع‌بندی

پیکرتراشی یا همان عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک) شامل چندین روش می‌شود که پرکاربردترین آن‌ها را در این مقاله بررسی کردیم و نحوه انجام آن را نیز شرح دادیم.

بسیاری از افراد با تصمیم برای انجام لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران، سوالاتی چون روش انجام آن و… برایشان پیش می‌آید، این عمل با تخلیه چربی بدن از نواحی مورد نظر انجام می‌شود که در نهایت با گذشت دوران نقاهت آن، فرد را به اندام ایده آل خود خواهد رساند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.