تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 8:50
کد خبر : 29708

پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در وزارت بهداشت

پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر پیگیری جذب نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت و همچنین تبدیل وضعیت نیروها تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ بهروز رحیمی، با بیان اینکه مشکل کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا درخواست مجوز ۱۰۰ هزار نفری را به سازمان اداری و استخدامی داده‌ایم و امیدوارم موافقت‌های لازم را داشته باشند که با جذب نیروهای متخصص بتوانیم سلامتی مردم را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: از دغدغه‌های همکاران در سراسر کشور در خصوص تبدیل وضعیت و استخدام اطلاع داریم و موضوع اخذ مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفر از سازمان برنامه و بودجه برای وزارت بهداشت با موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، طرحی، ۸۹ روزه، قراردادی کاملاً متفاوت و به‌موازات هم در حال پیگیری است.

رحیمی گفت: در تلاش هستیم به اندازه کمبود نیروی انسانی که در وزارت بهداشت داریم، نیروهای کارآزموده و متخصص در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان را با برگزاری آزمون جذب کنیم و از سوی دیگر نیروهایی که در قالب قراردادهای مختلف نیز هستند، با اخذ مجوز جداگانه و تأمین منابع مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه، تبدیل وضعیت کنیم که برای تحقق این موضوعات نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.