تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 9:52
کد خبر : 29307

چالش طنز چهره ها با مرگ، ثروت و قدرت

چالش طنز چهره ها با مرگ، ثروت و قدرت

«هاشور» عنوان برنامه ترکیبی طنز و سرگرمی است که در نوروز ۱۴۰۱ هر شب با حضور افراد فعال در حوزه های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و هنری پخش خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «هاشور» با استفاده از نمایش طنز، گفت و گو با سوژه‌ها پیرامون موضوعات اجتماعی، هنری فرهنگی، سیاسی و ورزشی از یکم فروردین ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۸:۰۰ از آنتن شبکه افق پخش خواهد شد.

تولید و پخش فصل سوم «هاشور» به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی از آبان ماه آغاز شده و قرار است در عید شاهد ساختاری متفاوت در این برنامه باشیم.

چالش طنز چهره ها با مرگ، ثروت و قدرت

برنامه نوروزی هاشور از بخش های مختلفی تشکیل شده و مهمان های برنامه در موقعیت های مختلفی قرار می گیرند.
همچنین در این برنامه آیتم های طنز گوناگون همچون دوربین مخفی، تاکسی گشتی، مصاحبه با مردم و معرفی مشاغل در میان گفت و گو با مهمان پخش خواهد شد.
سید احمد مصطفوی تهیه کننده هاشور اظهار کرد: ما قصد داریم در برنامه نوروزی هاشور چهره های مختلف را در موقعیت های گوناگون همچون مرگ، ثروت و قدرت قرار دهیم و با طرح سوالات مختلف پیرامون این موضوعات و موضوعات دیگر مهمان ها را به چالش بکشیم.
وی ادامه داد: محتوای کلی برنامه طنز است و تلاش داریم در میان تمام برنامه های شبکه افق، برنامه ای با ساختاری متفاوت تر از دیگر برنامه  ها تولید کنیم.

مصطفوی با بیان اینکه تولید هاشور نوروزی با محوریت سخت کوشی در حال انجام است، افزود: در فصل سوم هاشور تلاش شده در هر قسمت موضوعات مختلف اجتماعی بررسی شود و این روند در نوروز ۱۴۰۱ نیز با حضور چهره های مختلف ادامه خواهد یافت.

چالش طنز چهره ها با مرگ، ثروت و قدرت

فاطمه حسین پور، سردبیر این برنامه گفت: در برنامه هاشور نوروزی هر شب یک چهره با چالش‌ها و موقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شود و بنا به موضوع برنامه، اتفاقات سال، دهه و قرن گذشته را مرور می‌کند.
وی افزود: تلاش  کردیم برنامه‌ای تولید کنیم که حرف‌هایی ناگفته و جدید از مهمان‌ها بشنویم و آنها را در موقعیت‌هایی قرار بدهیم که تاکنون در برنامه‌های صدا و سیما دیده نشده. به عنوان مثال، مهمان‌ها در بخش “صندلی بازجویی”، زندگی خود را در فضایی جدید مرور می‌کنند و در نهایت با موقعیت مرگ مواجه می‌شوند.

هاشور نوروزی به سردبیری فاطمه حسین‌پور هر شب ساعت ۱۸ با حضور چهره‌هایی چون جواد خیابانی، علی مسعودی، وحید یامین‌پور، فرهاد جم، بهرام عظیمی، داریوش ارجمند، نجم الدین شریعتی، پژمان درستکار (سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران) … از شبکه افق پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.