تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:49
کد خبر : 31614

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

به دنبال هر آنچه درباره عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. لیوان با طرح سفارشی لیوان ها در گذشته در فرم های

به دنبال هر آنچه درباره عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

لیوان با طرح سفارشی

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

لیوان ها در گذشته در فرم های محدودی تولید و عرضه می شد و اما قابلیت هایی مانند چاپ عکس روی آن و تنوع سلیقه ها باعث شد که امروز در فرم ها و جنس های متعدی تولید شود. امروزه یک لیوان علاوه بر اینکه می تواند کارایی معمولی خود را داشته باشد  در بحث  کادو، تبلیغات، تزیین و بسیاری از موارد دیگرکاربرد دارد و این به سبب چاپ عکس روی لیوان است.این چاپ بیشتر بصورت سابلیمیشن یا حرارتی انجام می شود و طرح دلخواه افراد با کیفیت و ماندگار بسیار خوبی بر روی بدنه لیوان چاپ می شود.نکته قابل توجه اینکه این محصول در جنس های چینی، سفالی، سرامیکی،استیل و.. تولید می شود و هر کدام از آن قابلیت چاپ عکس را دارا است.

 

چاپ روی لیوان چینی طرح سفید

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

لیوان های معمولی مانند لیوان حرارتی دارای تنوع طرح بسیار بالایی هستند و اما یکی از پرطرفدارترین آن چینی طرح سفید می باشد. لیوان چینی طرح سفید برای چاپ لیوان عکسچاپ بسیار مورد توجه قرار می گیرد و این به دلیل :

  •  رنگ سفید و زیبایی مدل
  • سبکی و ساختار مناسب
  • تنوع طرح و فرم
  • قیمت مناسب
  • و…. می باشد. جنس چینی به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد علاوه بر لیوان در ساخت سایر ظروف نیز بکار می رود و ازجمله می توان به بشقاب چینی اشاره کرد.

 

خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه یکی از بهترین ایده ها برای کادو است . خیلی از افراد با ارزش بودن یک کادو را با معیار قیمت آن در نظر میگیرند ولی در واقع آنچه که باعث می شود که یکی کادو مورد پسند  قرار گیرد ویژگی هایی نظیر زیبایی و کارایی آن است. ایده های زیادی برای هدیه برای سالگرد ازدواج  وجود دارد اما ما در این مطلب یکی از ناب ترین ایده ها، یعنی چاپ روی  لیوانهای حرارتی با طرح مناسبتی را به شما معرفی می کنیم. همانطور که میدانید این لیوان ها در هنگامی که با حرارت در تماس نیستند طرح نمایانی ندارند اما در هنگام تماس با حرارتی از پایین به بالا طرح از قبل چاپ شده روی آن نمایان می شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.