تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 4:57
کد خبر : 31026

چاپ روی لیوان با طرح کارتونی

چاپ روی لیوان با طرح کارتونی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه،ماگ حرارتی با عکس دلخواه و چاپ عکس ماگ آشنا کنیم. چاپ روی ماگ حرارتی با

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه،ماگ حرارتی با عکس دلخواه و چاپ عکس ماگ آشنا کنیم.

چاپ روی ماگ حرارتی با طرح کودکانه

چاپ روی لیوان با طرح کارتونی

انتخاب هدیه  جذاب و دوست داشتنی برای کودکان ممکن است  برای بعضی از افراد کار مشکلی باشد و در ادامه  قصد داریم شما را با یکی از ایده آل ترین کادو ها آشنا کنیم. چاپ، عکس ماگ یا چاپ عکس با طرح کودکانه یکی از ایده های ویژه برای خوشحال کردن کودکان  است و در بعضی از مدل ها افراد با چاپ تصویر کودکان و چاپ تصویر انیمیشنی روی ماگ حرارتی فرزند خود را سورپرایز می کنند. برای درج طرح که مورد استقبال کودکان قرار گیرد پیشنهاد می شود از تصاویری استفاده کنید که مورد علاقه آن ها باشد و از جمله می توان به موارد زیر از جمله :

  • تصاویر انیمیشنی و کودکانه
  • تصاویر شخصیت های کارتونی
  • تصاویر خود کودک
  • تصاویر فانتزی
  • و… اشاره کرد.

ماگ حرارتی با عکس دلخواه

چاپ روی لیوان با طرح کارتونی

ماگ حرارتی با طرح باب اسفنجی مانند چاپ لیوان عکسچاپ برای کادو تولد کودکان یک ایده جدید و غافلگیر کننده است و از طرفی خاصیت حرارتی بودن این محصول می توانید در جذابیت کادو نقش بسزایی داشته  باشد.شخصیت باب اسفنجی یکی از پرطرفدار ترین شخصیت کارتونی میان کودکان است و  توصیه می شود که اگر می دانید که کودکتان چه شخصیتی انیمیشنی را دوست دارد همان را برای درج روی ماگ حرارتی یا انتخاب کنید.طبق نظر کارشناسان  چاپ تصاویری که کودکان به آن علاقه نشان می دهد در یادگیری و ایجاد حس پویایی آن ها تاثیر زیادی دارد . نکته  قابل توجه اینکه  شما می توانید  با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر ماگ حرارتی با طرح دلخواه از دیگر محصولات جدید و جذاب دیدن نمایید.

 

چاپ لیوان عکسچاپ مدل چینی طرح سفید

چاپ روی لیوان با طرح کارتونی

چاپ لیوان عکسچاپ مدل چینی طرح سفید یکی دیگر از ایده های کادو برای کودکان است. رنگ سفید چینی و فرم بسیار لوکس و متنوع آن زمانی که با چاپ عکس همراه شود  به یک هدیه مورد پسند و جذاب مبدل می شود. جنس چینی از رنگ پذیری بسیار خوبی برخوردار است و این سبب شده  که برای چاپ بیشتر از این مدل استقبال کنند. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید با استفاده از این محصول اتاق کودک خود را تزیین نمایید و حس دوست داشتن خود را به او القا کنید.

 

ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.