تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 13:31
کد خبر : 30206

چاپ روی ماگ جادویی با طرح سفارشی

چاپ روی ماگ جادویی با طرح سفارشی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی ماگ با طرح دلخواه،چاپ تیشرت عکسچاپ و عکس روی لیوان جادویی آشنا کنیم. چاپ روی ماگ جادویی  با کیفیت

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی ماگ با طرح دلخواه،چاپ تیشرت عکسچاپ و عکس روی لیوان جادویی آشنا کنیم.

چاپ روی ماگ جادویی  با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود البته نکته قابل توجه این است که عکس هایی که فاقد کیفیت هستند یا بسیار بزرگنمایی شده اند نمیتوانند برای چاپ مناسب باشند. برای چاپ عکس روی ماگ جادویی می توانید از عکس های با کیفیتی که در آتلیه گرفته اید  استفاده نمایید و در این عکس ها نکات مهم عکاسی از جمله نورپردازی  و… رعایت شده است. در آتلیه فضا های بسیار لاکچری برای عکاسی وجود دارد و می توان با استفاده از این فضاها عکس های بسیار جالب و جذابی گرفت.  اگر قصد دارید از تصاویر باکیفیت و زیبای خود جهت چاپ بر روی لیوان استفاده کنید می توانید به سایت عکس چاپ مراجعه و ضمن سفارش از ایده های جدید چاپ بهره مند شوید.

 چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ لیوان عکسچاپ بصورت سابلیمیشن انجام می شود و این نوع چاپ دارای کیفیت و ظرافت بسیار خوبی است . لیوان های امروزه مانند لیوان های حرارتی جایگاه بسیار خوبی برای چاپ  شده اند و از این کالاهای چاپی به عنوان یک کالای بسیار زیبا در تزیین دکور و یا بعنوان یک هدیه مورد پسند استفاده می شود .  شما می توانید برای سفارش طرح دلخواه خود به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح و  ایده خود را ثبت و آن را با کیفیت چاپ بسیار بالا دریافت کنید.  نکته ای که وجود دارد برای چاپ حتما از تصاویری استفاده نمایید که دارای کیفیت مناسبی باشد بطور مثال یکی از مکان هایی که می توان در آن عکس های بسیار خوبی  گرفت آتلیه ها می باشند .

 

چاپ روی ماگ جادویی با طرح سفارشی

چاپ عکس روی لیوان جادویی

چاپ عکس روی لیوان جادویی بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد و از طرح های متنوعی برای چاپ استفاده می شود. این لیوان ها در ابتدا مشکلی و بدون  طرح هستند اما وقتی که با حرارت تماس پیدا می کند تصویر از قبل چاپ شده روی آن نمایان می شود و به همین سبب به آن لیوان حرارتی یا لیوان جادویی گفته می شود  قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی به چند عامل بستگی دارد  از جمله:

  •  نوع چاپ
  •  جنس لیوان ( سرامیکی یا چینی )
  •  سایز قابل چاپ
  •  ابعاد لیوان
    امروزه بر روی لیوان های حرارتی لوگو ها و نماد های کسب و کار چاپ می شود و از آن جهت  تبلیغ در کسب و کار استفاده می شود .به دلیل ماندگاری بالای چاپ می توان تصاویر دلخواه  مانند جشن تولد و… بر روی آن چاپ کرد و آن را هدیه داد نکته قابل توجه این که از تصاویری برای چاپ بر روی لیوان حرارتی استفاده کنید که دارای کیفیت لازم باشد  .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.