تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 5:44
کد خبر : 30822

چاپ طرح روز معلم روی لیوان

چاپ طرح روز معلم روی لیوان

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ عکس ماگ با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و سفارش لیوان جادویی کنیم. چاپ لیوان عکسچاپ با طرح روز معلم چند

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ عکس ماگ با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و سفارش لیوان جادویی کنیم.

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح روز معلم

چاپ طرح روز معلم روی لیوان

چند روز قبل از روز معلم اغلب دانشجویان و دانش آموزان به فکر کادوی مناسب برای اساتید و معلمان خود هستند و ما در ادامه قصد داریم شما را با یک کادوی لوکس یعنی چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف آشنا کنیم. لیوان چاپی با طرح دلخواه گزینه مناسب و ایده آلی برای تشکر از قدردانی از معلمان می باشد و شما میتوانید برای چاپ طرح روی آن، از تصاویر و متن مورد نظر خود استفاده کنید. دلیل اینکه ما این گزینه را به شما معرفی میکنیم کیفیت و زیبایی فوق العاده و دوام بالای آن می باشد و به سبب ماندگاری بالا می تواند  بعد ها به یک هدیه یادگاری مبدل شود.

 

سفارش لیوان جادویی روز معلم

سفارش لیوان جادویی  یکی دیگر از ایده های بسیار خوب برای روز معلم می باشد. این لیوان  ها به سبب حرارتی بودن و نمایان شدن تصویر در هنگام حرارتی می توانند یک کادو سورپرایز کننده نیز باشند. برای سفارش این کالا میتوانید به سایت عکسچاپ مراجعه کنید و طرح دلخواه و مورد نظر را  را برای درج روی بدنه و دسته آن سفارش دهید.
علاوه بر چاپ عکس ، فرم و سایز لیوان نیز در زیبایی نقش بسزایی داشته باشد و توصیه می شود که در هنگام انتخاب به این موارد توجه داشته باشید. این لیوان ها  امروزه بیشتر  در شکل های مخروطی، استوانه ای تولید و عرضه می شوند.

 

 

چاپ عکس روی چه محصولاتی انجام می شود؟

چاپ طرح روز معلم روی لیوان

چاپ عکس روی محصولات فراوانی انجام می شود و بطور خلاصه میتوان به :

  • بشقاب در جنس چینی و سفالی و ملامین
  • لیوان در جنس چینی ، سفالی ، سرامیکی
  • کوسن و تیشرت در مدل اسپان و ملانژ و جودون
  • ماگ جادویی یا ماگ حرارتی فلزی و سرامیکی
  • و… اشاره کرد. چاپ عکس ماگ یا چاپ روی سایر کالاها با کیفیت و ظرافت بسیار خوبی انجام می شود.

مناسب های مختلف و محصولات عکس چاپی

مواردی که در بالا ذکر شد می توانند به عنوان  کادو در انواع مناسبت ها مورد استفاده قرار گیرند و نکته جالب اینکه شما می توانید با صرفه هزینه مناسب و  مقرون بصرفه یک کادوی مورد پسند و چشم نواز را به عزیزان خود اهدا کنید. ازجمله امروزه برای روز ولنتاین یا سالگرد ازدواج و…از این لیوان استفاده میشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.