تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 6:33
کد خبر : 31306

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ ماگ با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ حرارتی روی لیوان آشنا کنیم. چاپ ماگ با طرح تبلیغات اگر به

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ ماگ با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ حرارتی روی لیوان آشنا کنیم.

چاپ ماگ با طرح تبلیغات

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان

اگر به دنبال یک روش جدید و پر بازده برای تبلیغات هستید ما چاپ ماگ را به شما معرفی می کنیم. چاپ روی ماگ با طرح انتخابی شما انجام می شود و پس از مراجعه به سایت عکسچاپ و تماس با کارشناسان می توانید طرح مورد نظر خود را برای چاپ سفارش دهید.یکی از قابلیت های خوب این مدل ماگ، حرارتی بودن آن است وطرح از قبل چاپ شده روی آن زمانی نمایان می شود که با حرارات در تماس باشد.

 

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح عروس و داماد

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان

از طرح های ویژه چاپ لیوان عکسچاپ برای کادو سر سفره عقد می باشد و شما می توانید با چاپ عکس دو نفره یا هر نوع عکس بر روی لیوان حرارتی یا…  مخاطب خود را سورپرایز نمایید.  چاپ لیوان عکسچاپ به دلیل زیبایی و کارایی و ماندگاری بالا برای کادو در انواع مناسبت ها یک گزینه ایده آل محسوب می شود.نکته قابل توجه اینکه علاوه بر طرح عروس داماد این لیوان برای سایر مناسبت ها بکار می رود.جنس و فرم  این لیوان ها متناسب با انتخاب شما می تواند متفاوت باشد ولی از منتخب ترین آن می توان به لیوان چینی طرح سفید اشاره کرد.

 

 

چاپ عکس روی لیوان حرارتی با طرح عروس و داماد

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی از دیگر کادوهایی که برای سفره عقد از آن استفاده می شود . این کالا به سبب فرم و جنس بسیار مناسب که اغلب از سرامیک یا استیل است برای کادو بسیار مناسب می باشد.صفر تا صد کار چاپ حرارتی روی لیوان در شرکت عکسچاپ انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به این سایت و تماس با کارشناسان آن طرح دلخواه خود را برای چاپ سفارش دهید. نکته قابل توجه اینکه هرچه از عمر این کالا می گذرد ارزش و زیبایی آن دوچندان می شود و بعد ها به یک گزینه که تداعی کننده خاطرات است مبدل میشود. امروز به سبب زیبایی و جذابیت  لیوان حرارتی چاپی بیشتر در محل کار یا دکور منزل از آن به عنوان یک کادوی تزیینی استفاده می کنند.

ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.