تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 6:27
کد خبر : 31410

چاپ عکس مناسبتی روی ماگ جادویی

چاپ عکس مناسبتی روی ماگ جادویی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله عکس روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه آشنا کنیم. چاپ کردن عکس روی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله عکس روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه آشنا کنیم.

چاپ کردن عکس روی لیوان

چاپ عکس مناسبتی روی ماگ جادویی

لیوان ها در گذشته در فرم های محدودی تولید و عرضه می شد و اما قابلیت هایی مانند چاپ عکس روی آن و تنوع سلیقه ها باعث شد که امروز در فرم ها و جنس های متعدی تولید شود. امروزه یک لیوان علاوه بر اینکه می تواند کارایی معمولی خود را داشته باشد  در بحث  کادو، تبلیغات، تزیین و بسیاری از موارد دیگرکاربرد دارد و این به سبب چاپ عکس روی لیوان است.این چاپ بیشتر بصورت سابلیمیشن یا حرارتی انجام می شود و طرح دلخواه افراد با کیفیت و ماندگار بسیار خوبی بر روی بدنه لیوان چاپ می شود.نکته قابل توجه اینکه این محصول در جنس های چینی، سفالی، سرامیکی،استیل و.. تولید می شود و هر کدام از آن قابلیت چاپ عکس را دارا است.

 

چاپ عکس روی لیوان چینی طرح سفید

چاپ عکس مناسبتی روی ماگ جادویی

همانطور که گفته شد لیوان ها دارای تنوع طرح بسیار بالایی هستند و اما یکی از پرطرفدارترین آن چینی طرح سفید می باشد. لیوان چینی طرح سفید برای چاپ لیوان عکسچاپ بسیار مورد توجه قرار می گیرد و این به دلیل :

  •  رنگ سفید و زیبایی مدل
  • سبکی و ساختار مناسب
  • تنوع طرح و فر
  • قیمت مناسب
  • و…. می باشد. جنس چینی به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد علاوه بر لیوان در ساخت سایر ظروف نیز بکار می رود و ازجمله می توان به بشقاب چینی اشاره کرد.

چاپ روی ماگ جادویی با طرح سفارشی

چاپ روی ماگ جادویی  با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود البته نکته قابل توجه این است که عکس هایی که فاقد کیفیت هستند یا بسیار بزرگنمایی شده اند نمیتوانند برای چاپ مناسب باشند. برای چاپ عکس روی ماگ جادویی می توانید از عکس های با کیفیتی که در آتلیه گرفته اید  استفاده نمایید و در این عکس ها نکات مهم عکاسی از جمله نورپردازی  و… رعایت شده است. در آتلیه فضا های بسیار لاکچری برای عکاسی وجود دارد و می توان با استفاده از این فضاها عکس های بسیار جالب و جذابی گرفت.

 

خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه

چاپ عکس مناسبتی روی ماگ جادویی

خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه یکی از بهترین ایده ها برای کادو است . بدنه این محصول جایگاه بسیار مناسبی برای چاپ عکس دلخواه می باشد و شما می توانید مطابق سلیقه خود از تصاویر فانتزی، خانوادگی ، مناسبتی و…برای چاپ استفاده کنید. برای داشتن این محصول با قیمت مناسب همین الان می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و تصویر مورد نظر خود را برای چاپ سفارش دهید.نکته قابل توجه اینکه این محصول را می توانید به صورت تکی یا با تعداد دلخواه برای هدیه سازمانی یا مناسبتی انتخاب کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.