تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 11:37
کد خبر : 29581

چاپ لیوان با طرح دلخواه برای کادو به مشتریان

چاپ لیوان با طرح دلخواه برای کادو به مشتریان

به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف وچاپ ماگ تبلیغاتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. چاپ لیوان با طرح دلخواه برای کادو چاپ لیوان در جنس های مختلف از جمله یکی

به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف وچاپ ماگ تبلیغاتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان با طرح دلخواه برای کادو

چاپ لیوان در جنس های مختلف از جمله یکی از بهترین گزینه ها جهت کادو می باشد و شما می توانید با چاپ عکس فرد مورد نظر بر روی لیوان حرارتی عزیزان خود را سورپرایز نمایید. نکته ای که  باعث شده لیوان حرارتی به یک کادو سورپرایز کننده مبدل شود موارد زیر از جمله:

  • تولید در فرم های متنوع
  •  کوچک با کارایی بسیار خوب
  •  زیبایی در طرح
  •  و… می باشد.چاپ روی این محصول بصورت سابلیمیشن انجام می شود واین چاپ کیفیت قابل قبولی را دارا است و دارای ماندگاری بسیار خوبی است . او منظور از چاپ سابلیمیشن این است که ک مواد را از حالت جامد به گاز تبدیل می کند .

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ

برای چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه شما می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب و برای چاپ سفارش دهید. شرکت عکسچاپ یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه درج عکس روی ماگ، کوسن،تیشرت، و…می باشد  و شما می توانید صفر تا صد کار درج تصویر با کیفیت بسیار خوب و ماندگاری بالا را به کارشناسان این شرکت بسپارید

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

 

چاپ ماگ تبلیغاتی

ماگ  یکی از کالاهای لوکس و جذاب است که امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود.عملکرد لیوان حرارتی همانطور که از نام آن پیداست به دما وابسته می باشد و این به سبب جوهری است که سطح روی آن را پوشیده و در مقابل حرارت تغییر می یابد.

این مدل لیوان زمانی که در دمای معمولی اتاق قرار می گیرد مات و بدون طرح است اما زمانی که بدنه آن با حرارت تماس پیدا می کند طرح چاپ شده از پایین به بالا شروع به نمایان شدن می کند چاپ ماگ تبلیغاتی نیز مانند سایر تیشرت ها استفاده تبلیغاتی دارد و این گزینه به دو صورت مورد استفاده قرار میگیرند . مورد اول به عنوان هدیه تبلیغاتی است و صاحبان  مشاغل با چاپ نماد یا لوگو شرکت خود  بر این این محصول ، کسب و کار خود را بطور فراگیر معرفی می کنند ومورد بعدی استفاده ازاین مدل تیشرت برای لباس کارکنان شرکت های مختلف می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.